Gå til innhold

Må si jeg misunner dere som er her... :)

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg misunner dere som fortsatt er på slutten!

Jeg storkoser meg, det er ikke det. Men den forventningen og gleden en vet vil komme er så deilig! Jeg nøyt den siste tiden mellom de harde tidene, gjorde virkelig det :) Men plutselig var det over!

Tenk for en fantastisk opplevelse dere skal igjennom!!

Nyt alle tegnene og nyt den siste forventningen!

Babyen kommer ut uansett ;)

(Så lenge formen er der så en kan nyte det da asså, skikkelig bekkenløsning ol er jo forståelig)

Masse lykke til til alle!!

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg! Selv fødte jeg mitt tredje barn 7.november, alt gikk fint, en rask og god fødsel. Hadde det fint på sykehuset etterpå, og så frem til å komme hjem. Vel hjemme koser vi oss masse, men får innimellom noen sånne små bølger av sorg som stikker til i brystet. Det er herlig å være ferdig og kose seg med den nydeligste prinsen, men det er samtidig vemodig og litt tom følelse å ikke være gravid lenger og ikke gå å vente på noe... Rare de hormonene...

jeg koooser meg. nådde uke 37 idag.

har ikke lyst til at graviditeten skal ta slutt. hihi.

har ikke hatt noen plager og føler meg bedre enn på leeenge.

er spent på fødselen og gleder meg faktisk litt til den opplevelsen.

men tror jeg kommer til å savne kulen på magen og hele greia.

:)

Som jeg skulle sagt det selv Turtelduen og snart mamma til tre:) godt å se at dere hadde vært innom her å nå;) rart med det men godt å se det er flere som føler det som meg:) savner denne tiden og forventningene rundt. Men nå hører jeg at det blir amming her og er jo kos det å;)

Takk for en flott innlegg!:)

Jeg er en av de som har hatt masse plager i størsteparten av svangerskapet. Nå på slutten har jeg kraftig bekkenløsning, noe som gjør enkelte dager veldig tung å komme gjennom. Synes at det er godt å tenke på at dette blir mitt siste svangerskap (så sant det ikke skjer noe uforutsett), men pga innlegget ditt så får jeg meg til å tenke litt over at det er litt vemodigt også. Kommer nok til å savnet kulemagen og bevegelsene inni den, så ALT er ikke bare negativt i svangerskapet. Skal prøve å nyte de positive sidene ved det å være gravid disse siste ukene:) Har hatt litt for lett til å fokusere på det negative, så takk for påminnelsen :)

Tanken slår meg også iblant.På den ene siden vil jeg møte gutten så fort som mulig,samtidig så er denne tiden også magisk.Det er en tid full med forventninger,hvor en undrer seg over hvem barnet er,hvem ligner han på.Jeg er litt i min egen verden for tiden.Det er spesielt å bære frem et barn som bor i kroppen min. Og for meg er det definitivt siste gang.Og det minner jeg meg på, når kroppen ikke finner hvile,eller søvn:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...