Gå til innhold

Hvor høyt ligger livmoren deres og hvor mange uker er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, det var langt oppe!!!

Jeg er 14+4 og er også annengangs. Jeg har mest sannsynlig bakovervendt livmor så veldig vanskelig å finne grensen på hvor den slutter, men synes jeg har kjent den midt mellom skambenet og navlen sånn ca :-)

Det hørtes veldig høyt ut etter min erfaring, men det kommer jo også ann på om du har full blære osv. Og kan jo være du er veldig stor (livmor altså) i forhold til hvor langt du er på vei. :)

Jeg er 16 uker nå, og livmoren min rekker nesten opp til navlen nå. Tror ikke jeg er unormal på str, for legen nevnte i alle fall ingenting når hun målte forrige gang.

Det sies vel at livmoren begynner å komme over skambeinet rundt uke 12, give or take. Synes helt opp til navlen høres høyt ut, men hvem vet. Sikker på at du ikke bare er veldig hard i magen? Eller har superharde muskler? ;-)

Jeg er 16 uker på vei og den rekker vel halvveis opp mot navlen nå.

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

HA HA HA!! Da hadde jeg freaket ut!! Og flyttet hjem til familien, rett inn på soverommet! DA hadde vi trengt hjelp da! Meeen det er nok heller jeg som ikke vet helt hva jeg skal kjenne etter...var ikke så treffsikker sist heller :P

Hehehe! Tenkte du ville ta det med humor :P

Friket ut er bare forbokstaven her også! Jeg er veeeeldig glad for at det bare er en i magen! Synes det holder i massevis i tillegg til den vi allerede har!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...