Gå til innhold

Ole Mathias eller Henrik Oliver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstrene heter Sarah Marie, Adele Linnea og Emilie Andrea,hva passer best? Jeg vil ha Ole Mathias,mens faren vil ha Henrik Oliver, Jeg liker ikke Oliver,men siden vi er 2 om navn, må jo han få lov til og være med og bestemme også,og han er ikke glad i Ole,men begge er enig om disse 2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Ole Mathias er enklest å si, klinger best og passer bra med søstrenes navne.

Skrevet

Ole Mathias :) Nydelig navn

Skrevet

Jeg hadde valgt Ole Mathias! Eller aller helst Ole Henrik, men det er kanskje ikke aktuelt. Synst Henrik Oliver ble tungt å si om dere skal bruke begge navnene til vanlig!

Skrevet

Uten tvil; Ole Mathias!

Henrik Oliver klang ikke så bra, synes jeg. Men så sier jeg Olliver da, ikke Oliiiiver. Henrik Mathias klinger også bedre enn Henrik Oliver, etter min mening.. Henrik og Ole er begge flotte, forresten!

Skrevet

Ser ut som Ole Mathias leder klart her :). Ole Henrik er uaktuelt, faren vil ha Henrik Oliver,han liker ikke Ole. og jeg liker ikke Oliver,så vi har valgt disse 2 navnene:) men ser ut som Ole Mathias vinner. men vi får se litt til,om det blir flere stemmer.

Skrevet

Ole Mathias var finest, men synes at Henrik Oliver passer litt bedre med søstrenes navn. Selv ville jeg uten tvil gått for Ole Mathias, Ole er et kjempefint navn:)

Skrevet

Har stemt før,men gjør det igjen Ole Mathias uten Tvil :). Henrik Oliver er jo tungvidt. Men hva med Mathias Oliver da? siden det virker som pappan er glad i Oliver og du Mathias?

Skrevet

Ole Henrik! Hverken Ole Mathias eller Henrik Oliver klinger godt sammen, synes jeg.

Skrevet

Ser ut som Ole Mathias leder klart her :). Ole Henrik er uaktuelt, faren vil ha Henrik Oliver,han liker ikke Ole. og jeg liker ikke Oliver,så vi har valgt disse 2 navnene:) men ser ut som Ole Mathias vinner. men vi får se litt til,om det blir flere stemmer.

Hva med Henrik Mathias da?

Skrevet

Så først nå at Ole Henrik var uaktuelt... Hvorfor ikke velge bare Henrik, eller bRe Mathias - i stedet for å sette saammen to navn som ikke passer sammen.

Skrevet

Søstrene heter Sarah Marie, Adele Linnea og Emilie Andrea,hva passer best? Jeg vil ha Ole Mathias,mens faren vil ha Henrik Oliver, Jeg liker ikke Oliver,men siden vi er 2 om navn, må jo han få lov til og være med og bestemme også,og han er ikke glad i Ole,men begge er enig om disse 2 :)

Ole Mathias likte jeg best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...