Gå til innhold

Ole Mathias eller Henrik Oliver?

Anbefalte innlegg

Søstrene heter Sarah Marie, Adele Linnea og Emilie Andrea,hva passer best? Jeg vil ha Ole Mathias,mens faren vil ha Henrik Oliver, Jeg liker ikke Oliver,men siden vi er 2 om navn, må jo han få lov til og være med og bestemme også,og han er ikke glad i Ole,men begge er enig om disse 2 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994853-ole-mathias-eller-henrik-oliver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ser ut som Ole Mathias leder klart her :). Ole Henrik er uaktuelt, faren vil ha Henrik Oliver,han liker ikke Ole. og jeg liker ikke Oliver,så vi har valgt disse 2 navnene:) men ser ut som Ole Mathias vinner. men vi får se litt til,om det blir flere stemmer.

Annonse

Ser ut som Ole Mathias leder klart her :). Ole Henrik er uaktuelt, faren vil ha Henrik Oliver,han liker ikke Ole. og jeg liker ikke Oliver,så vi har valgt disse 2 navnene:) men ser ut som Ole Mathias vinner. men vi får se litt til,om det blir flere stemmer.

Hva med Henrik Mathias da?

Søstrene heter Sarah Marie, Adele Linnea og Emilie Andrea,hva passer best? Jeg vil ha Ole Mathias,mens faren vil ha Henrik Oliver, Jeg liker ikke Oliver,men siden vi er 2 om navn, må jo han få lov til og være med og bestemme også,og han er ikke glad i Ole,men begge er enig om disse 2 :)

Ole Mathias likte jeg best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...