lundis Skrevet 28. november 2012 #1 Del Skrevet 28. november 2012 Hei! Jeg sliter litt med vognvalg, så tenkte å spørre alle dere kyndige damer her inne om råd! Vi venter en lillebror eller lillesøster i midten av mars, har fra før ei datter født i oktober 2011 - det blir altså ca. 18 måneder mellom dem. Er ganske bestemt på at vi ønsker oss en søskenvogn, og foreløpig er det Bugaboo Donkey vi har festet oss mest ved. Har sett litt på den i virkeligheten, men lurer litt på om bag-delen er for liten. Hvor lenge har dere som har hatt Donkey kunne bruke bag-delen før dere har vært nødt til å ta i bruk sportsdelen? Vi har nå en Brio Go (som jeg ELSKER!), men bag-delen her er vel heller ikke akkurat stor. Og hvordan vil det være med plass til vognpose i vogna? Ettersom vi får et mars-barn, vil vel ikke det store behovet for vognpose melde seg før til høsten (bortsett fra at den kanskje vil bli brukt helt i starten, men da er babyen uansett liten). Har veldig lyst til å kjøpe Voksi City, vil denne bli for stor? Ser for meg at vi allerede til høsten vil bli nødt til å gå over til sportsdelen, selv om jeg gjerne vil bruke bag-delen lengst mulig. Og - hvor stor plass er det for storesøster i vogna? Skal selvfølgelig ta henne med oss til en butikk for å prøvesitte vogna, men vil gjerne høre hvilke erfaringer dere har. Hva med vognpose for henne? Blir kjempeglad for innspill! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994801-bugaboo-donkey/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 28. november 2012 #2 Del Skrevet 28. november 2012 Donkey må vel være en av søskenvognene med størst bag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994801-bugaboo-donkey/#findComment-144779936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå