Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Og da mener jeg HØY,veldig høy. Har har en egen lav pute i vanlig str,egnet for barn eller folk som liker å ligge lavt med hodet,men ikke tale om. Vi har prøvd med en litt høyere også,men det nytter heller ikke. Han vil kun ligge på min veldig høye pute. Han har ikke sovet noe særlig på flere netter og hver morgen har han kommet inn i sengå vår og lagt seg på puta mi og sovna. Ikveld fikk han puta mi med en gang han skulle legge seg og sovna på et blunk. Men det kan umulig være bra for den lille kroppen å ligge på så høy pute? Men nyter hvertfall freden og roen her ;-) Anonym poster: 12b68f4a28779fa9c4f2549c0f56cd2f
min<3 Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Min har ligget med vanlig pute lenge, han er nå 1.5. Vi har også lagt bøker under sengebena. Akkurat som mamman sin, blir fort tette i nesa
Himmel og hav Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Om han er tett i ører, bihuler eller pusten, har litt reflux el., så er det mye bedre å ligge med høy pute. Ellers så er det rett og slett det han foretrekker. Jeg har alltid likt høye puter best selv, så jeg er "på lag" med sønnen din At han ikke har sovet så godt i det siste kan jo tyde på at det er noe som er litt plagsomt om natta. La han ligge på den i noen netter, og så prøv å bytte til en litt lavere pute og se om det gjør noen forskjell.
MillaMed2 Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Ja,han har jo hatt vanlig pute lenge,er ikke det som er problemet. Problemet er at han kun vil sove med ekstra HØY hodepute,altså vanlig pute med ekstra mye fyll i. HI
MillaMed2 Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Takk for svar, Himmel og Hav :-) Det kan vi prøve.
humlesurr Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Jeg leste "ligge på høy promille", så jeg tror rett og slett jeg bare skal køye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå