Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var borte frå lisja ei natt i helga. Ho nekta å ta pupp før eg reiste og måtte overtalt lenge då eg kom att. Sida har ho vore lite interessert. I går ville ho ikkje sovne, måtte plukkast opp og fekk koppen sin med vatn. Drakk mykje og vart tilfreds igjen, så ho var tydeleg tørst. Likevel snudde ho seg vekk frå puppen.

I dag to ho ein bitteliten sup på morgonen og har nekta resten av dagen. Eg blanda Hipp 2 til middag som ho slukte (prøvde litt forrige veke utan resultat, så dette var overraskande). Blanda på tåteflaske til kvelden då ho ikkje ville ha pupp då heller, og for første gong i sitt liv tok ho flaska.

Eg veit ikkje kva eg meinar om dette, og om eg skal prøve å overtale henne vidare. På den eine sida er det vemodig og nesten trist, på den andre sida har ho jo fått pupp den viktigaste tida, vart fullamma i over 6 mnd. Ho har aldri kosa med puppen (merkelig nok, ho er ei kosejente ellers), så vi misser ikkje noko på det punktet..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994709-slutten-p%C3%A5-amminga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får iallefall tregere og tregere utdriving og tøtta mi er ganske frustrert til tider når det tar opptil 5 minutter før melka kommer igang ordentlig.. så kan det være treg utdriving? eller har du lite melk igjen, siden det har vært lite amming i det siste? hvis det er lite melk, og du ønsker å få opp produksjon, så ville jeg ha amma på natt. da har iallefall mine vært mest interessert, og det er mest effektivt for produksjon å amme på natt.

Har ikkje amma ho på natt sida barseltida, ho søv 12 timar på natt. Har meir eller mindre bestemt meg for at nok er nok. Treig utdriving har vore eit problem heile tida, og slikt har ho ikkje tid til lenger. Vil fortsatt tilby ho morgon og kveld, så ser eg kor vi går derifrå. Ho snudde seg bort og hylte i kveld, og då eg gav opp og fann fram flaska slukte ho 170 ml.

Fekk mensen i kveld for første gong sida fødselen, kan kanskje vere hormonendringane ho reagerar på?

Har hørt at melka forandrer smak når man får tilbake mensen. Jeg ville nok prøvd å gi pupp og vil hun ikke ha så gi flaske. Etterhvert vil du se om det er helt puppenekt.

Har du forresten prøvd å pumpe før du tilbyr? slik at utdrivningen kommer i gang?

Annonse

I dag var det ikkje tale om til morgonen heller. Eg har funne ut at eg gir meg med amminga, klart at eg kan pumpe og styre for å oppretthalde produksjonen men det er jo ingen garanti for at ho vil begynne att. Ho er 8 1/2 mnd no og den viktigaste ammeperioden er over.

Det er vemodig og nesten trist, men samtidig er det kjekt å sleppe å skulle tvangsavvenne henne. Ho slutta på natt då ho ikkje lenger hadde det behovet, og no sluttar ho på dag også. Må vere greit det, tenker eg..

Syns det høres fornuftig ut :) her har jeg en som elsker puppen, kanskje litt for mye. Hun har et stort suttebehov, men tar ikke smokk (eller flaske) og da er det ofte bare puppen som hjelper.. De gangene hun ikke får pupp sutter hun på den huden hun får tak i, ergo albuene, hendene, armene, haka, kinnet mitt osv. Da er jeg rask med å gi hånda/en av fingrene.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...