Gå til innhold

Graviditet og synarela spray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål. Hva skjer om jeg blir gravid dagene før jeg begynner på sprayen? Jeg starter jo på dag 20 og det kan jo være at vi får det til. Eller ikke. Og derav neste spm. Hvis det nå ikke er farlig for et eventuelt foster å bli utsatt for sprayen er det da mulig å prøve inseminering med donor i samme syklus som man begynner på sprayen (for icsi-forsøk)? Har prøvd i 3 år nå og begynner gå lei all venting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det ikke er farlig, men er mensen forsinket så bør du teste deg etter påbegynt spray.

Skrevet

Ikke farlig for fosteret, en bare avslutter behandlingen med nesespray hvis det viser seg at en har blitt gravid :) Det skjedde med meg. Ble litt forvirret når mensen ikke kom som "planlagt", men siden både fortidlig, forsinket og uteblivende mens er normalt på Synarela så tenkte jeg det var best og teste... og wow - gravid!

Skrevet

Jeg ble gravid på sprayen. Det var ikke farlig visstnok. De sa til oss at det var ok å prøve i samme syklus men hvis mensen uteble så måtte vi ta en test før sprøytestart.

Skrevet

Jeg fikk beskjed den gangen jeg hadde langt regime at de de ukene frem til spraystart så skulle jeg ikke ha ubeskyttet sex.

Skrevet

Den danske legen anbefalte ikke inseminering og spraystart i samme syklus.

Skrevet

Jeg anbefaler i hvert fall ikke å bli gravid samtidig som sprayen...

Skrevet

jeg å fikk beskjed om å ikke ha ubeskyttet sex i den perioden ;)

skulle jeg ha sex fikk jeg bruke kondom.

Skrevet

Jeg ble også gravid mens jeg gikk på sprayen!!!! Et lite mirakel:) Var utrolig redd for at det hadde skadet fosteret, men snakket med flere leger både i St.olavs og Rikshospitalet, alle forsikret meg om at det gikk greit.

Nå ligger min skjønne datter ved siden av meg, frisk som en fisk!! Anser meg selv som svært, svært heldig.

Anonym poster: 11528a340c36190aec125fcf8f846bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...