Gå til innhold

Spysyken i hus.. En uke til termin. Ohh no!

Anbefalte innlegg

Er redd jeg havner på føden med spysyken, storebror har nå kasta opp flere ganger og pappa er veldig uvell. Kjenner ikke noe tegn selv, men har tørket og vasket sengetøy og det som ble spydd ut. Ikkeså lurt kanskje..

Noen som har fødet under eller etter spysyken her?

Fortsetter under...

Nei, heldigvis ikke. Hadde den i uke 27 forrige gang (denne gangen i uke 12) og det var ikke så gøy, men det gikk veldig fint! Jeg fikk veldig sterke og mye kynnere. Har hørt at omgangssyken kan trigge rier også og sette i gang fødselen. Håper du styrer unna så tett termin! Vanligvis tar det 2-3 dager etter du er smittet før det bryter ut, så i verste fall skal du rekke å bli bra før du føder :) Det er jo oftest at spysyken rammer barn hardest, så du kan være heldig å ikke bli syk i det hele tatt. Satster på det :)

Endret av 2010 Mammaen

Har samme problem her i huset. Mannen ligger nede på sofaen om spyr og lillejenta hadde det sist uke. Jeg er uvel og kvalm om 2 dager på overtid. Livredd for at fødselen begynner i natt. Kan vel ikke ha med mannen inn og har ingen andre til å kjøre meg.

Jeg kastet opp under hele min forrige fødsel (8 timer) det var ikke veldig gøy, men når man er nødt så klarer man det, man har jo ikke noe valg.

Det som er trist er viss mannen din ikke kan bli med fordi han er syk..

Lykke til og håper alle er friske når nurket kommer...

Annonse

Uff, får håpe det bare er en etdøgnstype han har fått. Jeg ringte inn til føden i går og fikk beskjed om at mannen min måtte ha vært spyfri i 24 timer for å kunne være med inn så i dag puster jeg letta ut etter en spyrunde i huset sist natt.

Huff, føler med deg! Her kom spysjuka med minstemann på 2 igår kveld. Jeg var alene med barna og har vaska oppkast over en lav sko, og blitt utspydd selv. Hvis jeg går klar, så må det være pga en superresistent gravidkropp! Eller suger jeg jo til meg alt som er av sykdom. Føler meg litt kvalm og uggen, men det er det. Håpervirkelig det ikke blir verre. Nå er jeg bare 31+, men huff vil ikke henge over doskåla. Spysjuka vil jeg påstå er verre enn en fødsel;)

Håper du går klar;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...