Blomstogbier Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 (endret) Jeg må ærlig talt si at jeg allerede, er 12 uker på vei, sliter med bukser nå. Har 1 bukse jeg kan bruke (!). Har 1 annen med strikk i livet, den gjør vondt å ha på. En annen med knepping, får ikke igjen knappen. Det som er problemet er liksom at hvis jeg går opp i strl på bukser, blir lårene for brede.. Kjøpte meg en leggings idag da, som ikke var stram. Men jeg vil gjerne ha noen nye jeans. Noen tips til kjedebutikker/nettbutikker hvor de selger fine mammaklær (ikke hm)? Endret 27. november 2012 av Blomstogbier
Oktoberbabyen Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 jeg har gått tilbake til hm etter å ha sjekket priser på andre steder. noen av buksene til hm er helt greie i utseende og fasong, jeg syns det er for ille å skulle betale rundt tusenlappen for en bukse.
Blomstogbier Skrevet 27. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2012 Ja, hm sine klær ser fine ut, men mye stygt foregår med fabrikker osv, vil ikke støtte noe sånt som jeg vet om. Hadde det ikke vært for det, så. Bestilte en bukse fra ellos nå, men den får jeg jo ikke prøvd før jeg får den.. Kjekt hvis det fantes en butikk der man kunne prøve buksene også Dumt f. eks cubus ikke har mammaavdeling. Lindex har vel heller ikke det? Bor i Akershus/follo.
♡ Jersey ♡ Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Savner Lindex sine mammaklær! De var fantastiske!! 5 år siden de sluttet med de tror jeg...
Blomstogbier Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2012 Dumt da Er visst ikke så mange "vanlige" butikker som har mammaklær.
Arwen81 Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Barnas hus har noe mammaklær da, i alle fall den i Tromsø
Grøne Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Fant jeansliknande på Kappahl med deilig strikk i livet, men som ser litt ut som tight jeans. Happy! Då passa beina og
Blomstogbier Skrevet 27. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2012 Fant jeansliknande på Kappahl med deilig strikk i livet, men som ser litt ut som tight jeans. Happy! Då passa beina og Tror jeg har en sånn Men den gjør vondt Litt svær i magan, hehe.
Snellamedto Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Enig, det er så få "vanlige" butikker som har mammaklær. Nelly.com og ellos på nett, ellers er det HM.. Polarn O. Pyret har i Sverige, men ikke i Norge. Noen babyshop som har ja tror jeg. I Oslo har de også Svangerskapet og Den Kule Mage, bl.a. på Majorstuen og glassmagasinet på Stortorvet. Men det er dyrt. Sist gang kjøpte jeg praktisk talt alt på HM, håper de klærne passer enda. 8+0 nå og orker ikke tanken på å ese ut sånn som jeg gjorde sist :-/ Magen er fortsatt ganske gigantisk etter forrige svangerskap, blæ. Men men. Det må vel til :-) Blir litt stas og da.
Thie88 Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Har vært å sett selv litt på nettet. Nelly.no asos.com, den kule mage, og div. De har jo mye fint der, men synes det er dyrt. Er det sånn at hvis jeg hadde kjøpt en bukse i uke 14, og den vil fortsatt passe i uke 30 f.eks? Har aldri handlet mammaklær før. Men så er jeg veldig smal i livet/midjen, så alle buksene mine er alltid for store i livet, så kan jo bruke de imens til jeg buler ut
Blomstogbier Skrevet 28. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2012 Den kule mage, den kan jeg sjekke litt.. Men tror egentlig jeg bare ender opp med ellos Man trenger vel egentlig ( i allefall så tidlig) kun jeans og bukser i mammaklær? Man får jo kjøpt "vanlige" topper/kjoler o.l. som sitter løst. Bestilte meg i allefall en bukse fra ellos i går da, den skulle være fin og man skulle kunne kneppe opp og igjen alt etter behov (dvs justere strl). Men dere, kanskje vi må starte og produsere mammaklær og selge til kjedebutikker så flere kjedebutikker selger mammaklær
Grøne Skrevet 28. november 2012 #12 Skrevet 28. november 2012 Eg kjøpte ei svart ei på Ellos, aaaaaltfor diger i magen endå (14/15) så ein mellomting hadde jo vore fint og..kanskje det er det vi skal spesialisera oss på slutten av 1. trim og godt ut i 2.? Må jo vera eit ganske bra marked der ute..
Oktoberbabyen Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Jeg kjøpte mammabukse i uke 10 om jeg ikke husker helt feil, da slet jeg veldig med at jeg ble veldig fort kvalm om jeg gikk med vanlige bukser som strammet en anelse over magen, selv om jeg ikke hadde synlig mage.. Nå er jeg i uke 28, og den passer fortsatt helt. Har ikke hatt den store vektoppgangen så det har kanskje en del å si, men de andre buksene jeg har er og en del stretch i, så de passer forhåpentligvis resten av svangerskapet og.
Blomstogbier Skrevet 30. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 30. november 2012 Bra marked er det nok ja Venter på buksa mi jeg, spennende å se om den passer eller er for stor, hehe. Håper på det første. Jeg får faktisk vondt i magen om jeg har stram bukse, jeg. Er visst veldig var for sånt! Kjenner det med en gang. Synes nesten det beste er å gå med litt løs tights og en kjole over.
Grøne Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Jeg får faktisk vondt i magen om jeg har stram bukse, jeg. Er visst veldig var for sånt! Kjenner det med en gang. Synes nesten det beste er å gå med litt løs tights og en kjole over. Eg får og vondt i magen når eg går med klede som strammar, så det utgår..
Bondebaby Skrevet 1. desember 2012 #17 Skrevet 1. desember 2012 mamalicious.no har mammaklær. Der kan man også handle fra andre merker/butikker gjennom samme kasse. Bl.a. babyklær fra Name it.
Blomstogbier Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 1. desember 2012 Takk for tips! Jeg får faktisk vondt i magen om jeg har stram bukse, jeg. Er visst veldig var for sånt! Kjenner det med en gang. Synes nesten det beste er å gå med litt løs tights og en kjole over. Eg får og vondt i magen når eg går med klede som strammar, så det utgår.. Ja, og det er så mye idag som sitter stramt. Men fikk beskjed om at jeg kan hente buksa mi. Men får ikke gjort det idag da, får ta det på mandag. Spennende å se om den passer. Takk for tips alle sammen! Bare dumt at det ikke er sånne vanlige kjedebutikker som har mammaklær, sånn at man kan prøve dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå