Gå til innhold

Hva synes dere om denne møbelserien fra Jysk?

Anbefalte innlegg

http://jysk.no/stue/skjenk-og-vitrine/vitrineskap-annika-2-glassdorer-hvit

Jeg lurer på å bytte ut mine mørkebrune møbler med dette. Synes dere det ser simpelt ut eller bra ut? Kunne dere hatt det selv?

Anonym poster: 8a9567c11b4dcae0fa781d8dce9d110b

Fortsetter under...

Simpelt er det ikke, men veldig, veldig hvitt. Ikke min stil, men jeg har sett mange andre ha det veldig pent hjemme med slike møbler. Bry deg om hva du selv mener og liker, så blir det sikkert flott. :)

Jeg hadde ikke kjøpt noe på Jysk om andre hadde betalt for meg engang. De få tingene jeg har kjøpt derfra har falt fra hverandre omtrent før det er tatt i bruk, er ikke akkurat kvalitetsvarer du får der altså...

Hadde heller tatt turen til Ikea, har mye bedre erfaring med tingene derfra.

Hvite møbler får du kjøpt overalt, jeg hadde styrt unna Jysk.

Anonym poster: 7a352e6f20bb17e8ef1538d530810e47

Hadde noen møbler fra jysk før, og den kvaliteten er så sinnsykt dårlig! Deler var også ødelagte når vi åpnet pakkene, altså før vi begynte å skru sammen. Det var ikke lett å få byttet delene heller..

Jeg handler aldri på jysk igjen, møblene holdt ikke ett år engang.

http://jysk.no/stue/skjenk-og-vitrine/vitrineskap-annika-2-glassdorer-hvit

Jeg lurer på å bytte ut mine mørkebrune møbler med dette. Synes dere det ser simpelt ut eller bra ut? Kunne dere hatt det selv?

Anonym poster: 8a9567c11b4dcae0fa781d8dce9d110b

Møbler og Jysk hører ikke sammen, styr unna...!

Anonym poster: e68d6dbc140b11d29adecf6676b77673

Annonse

Annonse

Gjest pizzadilla

Hadde mye fra jysk for noen år siden. Sofaen var dårlig, men møblene i heltre var helt knall. De står i feriehuset til familien og blir bare penere og penere med årene:-)

Den serien ligner på hemnes fra IKEA. Er fine de:-)

Har, både sjenk, vitrineskap, stuebord. nattbord og seng ifra Jysk, jeg er i hvertfall fornøyd. Har hatt de i noen år og er solide og fine. aldri hatt noe problem med ting jeg har handlet på jysk.

Skulle tro de andre brukte de som klatrestativ siden de klager på kvaliteten....

Jeg har aldri brukt jyskmøbler som klartrestativ Frk Vimse, DET tåler de ihvertfall ikke! ;)

Det er en grunn til at Jysk er billig på møbler - man får nemlig stort sett det man betaler for. Har noen møbler fra en eikeserie som har overlevd oss, kryss i taket... Men dersom man ikke har god råd er det helt ok å kjøpe billige møbler, bare ikke flytt på dem etter de er ferdig montert :) Jysksofaen jeg kjøpte da jeg flyttet hjemmefra holdt i mange år, behagelig å sitte i var den dog ikke ;)

Gjest jule-Juliea

Denne serien er mye bedre.

http://www.ikea.com/...6268/#/90176269

Anonym poster: c90950bde51d58ace57ba1c6e126a22b

Skulle til å si det samme! Veldig lik Hemnes serien den fra Jysk hi. Ikea har bedre kvalitet, men er ca samme pris =)

det var da voldsomt mye negativt nedover her.. har to av disse vitrineskapene, har satt dem inntil hverandre så det blir seendes ut som nærmest et stort. Har fått mye skryt for disse b.la av meglere som har vært innom når vi solgte tidligere i år. syns de er veldig fine, litt lav høyde syns jeg, men det løste vi med å sette store hvite avlange kurver oppå som igjen fungerer som super lagrings plass:)

Helt grei serie, men jeg ville ikke ha hatt den (liker ikke hvite møbler)

På den serien var det ganske god kvalitet på da jeg jobbet der, men kjøper man det aller billigste på Jysk så får du kvaliteten der etter og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...