Gå til innhold

Hvor vanlig er det med spotting/brun utflod ved graviditet før forventet mens?

Anbefalte innlegg

Hei.

Ny her inne. Venter mens om 2 dager, og har de to siste dagene hatt brun utflod. Ikke mye, heller ikke ved hvert toalettbesøk.

Jeg har veldig regelmessig og stabil syklus. Har opplevd spotting to dager før mens før, men kan ikke huske å ha opplevd det 4 dager før (utenom når jeg har brukt minipiller).

Kjenner til festeblødning, hatt det med mine to andre barn, men mener å huske det var mer friskt blod, ikke gammelt.

Det er jo umulig å si om det er mens som tjuvstartet fire dager før tide ån, eller tegn på graviditet, men lurte på om noen andre har hatt erfaringer med det.

Vil ikke teste før mensen ikke har kommet, er skuffende med negativ uansett om jeg er innstilt på at det tar tid. Men to dager føles veldig lenge å vente nå, hehe.

Har egentlig ikke trua, men ble litt overrasket over spottingen fire dager før, da jeg ikke har opplevd det før.

Dette ble voldsomt lang, men men

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har opplevd både spotting når jeg ikke er gravid og når jeg er gravid. Forrige pp så hadde jeg brunlig spotting hver dag fra ca 6 dpo, den varte helt til mensen kom.

Nå har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid og jeg hadde en brunlig spotting på 8 dpo men ikke noe mer etter det. Var sikker på at jeg ikke var gravid men joda det var jeg ;)

Håper det er et positivt tegn for deg også ;)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...