Gå til innhold

Fullmåne imorgen, sa jordmor

Anbefalte innlegg

Jeg er to dager fra termin. Siden jeg gikk en uke over sist gang, har alle jordmødre og leger fortalt meg at slike ting gjerne gjentar seg, og at jeg må innstille meg på overtid, noe jeg er .

Idag på kontroll sa jordmor at magen (endelig) hadde sunket ned, baby har plassert seg lengre ned:)

Og så skyter hun inn: "Det er jo fullmåne imorgen!!"

"Ja, men det er vel bare tøys med det der, er det ikke?" Nei, mente hun. Og denne damen har vært i gamet i maaange år. Spennende! ;) Noen som tror det er noe i det?;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994580-fullm%C3%A5ne-imorgen-sa-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fødte rundt fullmåne sist, og har en del modningstegn nå, så kan jo hende det stemmer?

Så spennende! Hva slags modningstegn har du? Hos meg har det vært mye (!) og sterke kynnere og murringer og den slags i mange uker, så jeg merker ikke noe spesielt endring siste dagene...

Krysser fingrene for deg!!:-)

Våken i nesten hele natt med vonde kynnere. Så ga det seg i dag tidlig, og nå er det påan igjen. Stikker "oppi der" også, og magen har sunket.Termin søndag, så er uansett ikke så lenge til baby er her :-)

Å, håper for din del virkelig at det ikke forblir bare vonde kynnere, men at du går i fødsel! Det er så ergelig med sånne tøffe tak, og en overbevisning om at det er igang, for så at det gir seg igjen.. Men det høres lovende ut! Som du sier er ikke søndag langt unna nå!

Da er vi rimelig nære i termin, min er på torsdag:)

Masse lykke til!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...