Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig en dag uten kvalme og oppkast, men har ikke giddet å støvsuge rydde eller vaske ett eneste klesplagg. Bare sitter å nyyyyyyter å ikke tenke på at do døra og toalett lokket må stå på vid gap for at jeg ikke skal ha "uhell" haha!! Men ser jo rundt meg at det hadde viirkelig vært nødvendig med alle de tre ovennevnte tingene! Så nå kl 15 sniker samvittigheten seg inn i hodet. Håper på en like bra dag i morgen slik at jeg får gjort litt før julepynten skal opp i helga. :) Kanskje tørre å håpe på at kvalmehelvetet er over. Andre med snikende dårlig samvittighet for ting som skulle,kunne, burde vært gjort??

Fortsetter under...

Ja, absolutt. Jeg er ikke så kvalm (enda), men helt usannsynlig trøtt og sliten som til tider går veldig utover jobb. Er dager jeg har dratt hjem og lurt på hva jeg gjorde på jobb den dagen... Har ikke sagt fra på jobb enda heller (6+5), så prøver for harde livet å være våken og til stedet i lunsjen og lignende. Det hele ender med at jeg sitter som en saccosekk i sofa'n når jeg kommer hjem, orker ikke mat eller noe annet. Legger meg tidlig også. Typen syns det er kjipt at jeg bruker all energien min på å komme meg gjennom en arbeidsdag, og jeg er helt enig. Skal til første legetime på fredag, og regner med jeg ber om en deltidssykemelding, hvertfall frem til jul. Er så kjipt å ikke kjenne igjen meg selv. Bobler stort sett over av energi hver dag så dette suger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...