Gå til innhold

Her er noe ALLE trenger ;-) spesiellt vi med flere barn =)

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på facebook og datt over denne siden :

https://www.facebook.com/Krinoline?fref=ts

om dere går inn der og litt ned på siden så ser dere at hun lager varme dyner til bilstolen,

sånn at du bare setter babyen ned i den og har tid o gjøre klar de andrebarnen uten at babyen koker. så når man er klar at gå stenger man bare dynen og babyen er klar for å gå ut i kulden...

Det er og greit for da slipper man store dresser å sånt når man bare ska i bilen. Sen er det jo best for babyen å ikke ha så store klær under bilbeltet sånn at det sitter så bra som muligt på den lille kroppen =)

Når jeg såg denne så måtte jeg bare bestille med en gang!!! genialt.

Kansje ikke noe for alle, men i vart fall for meg som er en travel små barns mor:-)

Hun lager de akkurat sånn som du vil ha den og =)

Ville bare dele det med dere andre damer som kansje skulle trenge en sånn =)

Fortsetter under...

Voksi har også slike, billigere enn den du viste der og med ull i ryggen slik at det ikke blir så fuktig og klamt. Dun i resten av posen. Genialt :)http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/bilsikringstilbehor/voksi-move-bilstolpose-svart.html

Jo jeg vet at de finnes rimeligere, men disse er bare såååå nydelige, å så får du de akkurat som du ønsker de=) jeg ska ha lyse lilla med hvitt hjerte på og mørk lilla blonder runt:-)

Gleder meg tills min er klar :-)

Så moro å lese om dette her, jeg kjenner henne. Hun er kjempe flink!!

Disse kan du bruke som leketeppe/dyne også, hvis du er borte hos folk. Voksi sine er små/korte, var å så på de. Likte ikke glidlåsen, virket krunglete å få babyen nedi, og den vil jo ikke være like åpen i bilen når det blir varmt.

Heia heia :-)

Annonse

Jeg var inne på facebook og datt over denne siden :

https://www.facebook.com/Krinoline?fref=ts

om dere går inn der og litt ned på siden så ser dere at hun lager varme dyner til bilstolen,

sånn at du bare setter babyen ned i den og har tid o gjøre klar de andrebarnen uten at babyen koker. så når man er klar at gå stenger man bare dynen og babyen er klar for å gå ut i kulden...

Det er og greit for da slipper man store dresser å sånt når man bare ska i bilen. Sen er det jo best for babyen å ikke ha så store klær under bilbeltet sånn at det sitter så bra som muligt på den lille kroppen =)

Når jeg såg denne så måtte jeg bare bestille med en gang!!! genialt.

Kansje ikke noe for alle, men i vart fall for meg som er en travel små barns mor:-)

Hun lager de akkurat sånn som du vil ha den og =)

Ville bare dele det med dere andre damer som kansje skulle trenge en sånn =)

Tusen takk for tipset :) Har allerede bestilt en ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...