Gå til innhold

Kjøper dere "barselgave" til far?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har veldig lyst til å gi mannen en liten oppmerksomhet:) Han har vært en fantastisk støtte alle disse ukene, og fortjener seriøst alt godt i verden. Nå får han jo et barn han gleder seg over, da, men dog. Tror ikke han vil bli skuffet om han ikke får noe, men da er det desto morsommere å gi noe. Tenkte kanskje et fint armbånd med navnet datteren vår skal få. Han har et med navnet mitt på, og selv om han ikke har brukt det etter at han flyttet til Norge, betyr det mye for han.

Tenker også på å lage en kurv med noen godsaker (øl, yndlingssjokolader, mat, favorittblad eller noe sånt). Og tenkte gjemme den til han kommer tilbake til leiligheten mens jeg og babyen er på sykehus.

Men er litt tom for ideer, kjenner jeg, og jeg er ikke sikker på om jeg egentlig skal gi noe. Er tross alt jul og han har bursdag i desember, så han får jo gave da uansett.

Annonse

Har ikke gitt hverandre noe før, jeg har fått noen blomster. Ser andre spør om tips til gave til far, men er det noen som burde hatt gave så er et jo egentlig mor... Uansett, en er jo sammen om det hele, selv om mor står for den harde jobben. Har aldri falt meg inn å kjøpe noe til far ifm fødsel... Søsken får en liten oppmerksomhet siden det blir så mye rundt baby de første dagene..

Hjelpe meg! Er det ikke vi som går i 9 mnd, med div belastninger, å kvalme det måtte medføre, å da kan ha en fødsel på alt fra kort til sykelig lang... åsså skal pappa få gave?! Hva med meg?!!! Han kom me noen blomsterkvaster sist :P hehe.. han haaaaaater å gi blomster, for de dør...sakelig... hehe... Både jeg og han får en gave i seg selv, og det er enda en sønn <3

Annonse

Helt enig i at vi burde få gave!! Men faktisk så har jeg kjøpt en liten gave til han. Husker ikke hva den heter, men er en humorbok om det å være pappa!! Syns han fortjener noe etter alle humørsvingningene jeg har hatt!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...