Gå til innhold

Nå sitter vi på venterommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til ordinær UL. Og jeg er så spent :-) Dette er nr 3 og vi har to jenter fra før, så alle tror at nå kommer gutten. Jeg blir like glad uansett hva det er, men jeg er verdens mest nysgjerrige person og nå går jeg snart på veggen :P håper alt står bra til med den lille og vi får se hva det er :) ønsk meg lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk snille dere. Det gikk kjempebra! Frisk og fin baby som sprellet og vinket til oss. Det var jordmor under UL-opplæring som gjorde undersøkelsen sammen med en til jordmor så vi fikk se nøye og leeenge på nurket :) Og de kunne begge se at det var en gutt :D Samboer er helt i ekstase, svever rundt på en lyseblå sky han. Ble litt rørt til tårer av hele opplegget :) Elsker å være jentemamma, og at vi nå skal få oppleve å få gutt gjør denne dagen superperfekt :) føler meg veldig heldig :)

Skrevet

Så herlig at dere fikk gå gjennom alt og se på den lille så lenge. Og gratulerer med gutten. Artig at dere får begge kjønn på barna i familien nå da :)

Skrevet

Så koselig, gratulerer :)

Skrevet

gratulere, er så kjekt med ul enten det er med nr.1 eller nr.4:)

vi skal ikke før 3.juledag og jeg gler meg mye allerede til å få hilse på den lille der inne, og kanskje få se hva som venter oss, vi har også 2 jenter fra før så familien er ganske sikker på at det er gutten som kommer nå, jeg selv er ikke helt sikker, både jeg og mannen min har hatt flere drømmer der vi har kommet på ul og fått vite at der er tvillinger ;) Så vi må bare vente og se hva som skjuler seg...

Skrevet

gratulere, er så kjekt med ul enten det er med nr.1 eller nr.4:)

vi skal ikke før 3.juledag og jeg gler meg mye allerede til å få hilse på den lille der inne, og kanskje få se hva som venter oss, vi har også 2 jenter fra før så familien er ganske sikker på at det er gutten som kommer nå, jeg selv er ikke helt sikker, både jeg og mannen min har hatt flere drømmer der vi har kommet på ul og fått vite at der er tvillinger ;) Så vi må bare vente og se hva som skjuler seg...

Takk :) hehe moro dette med tvilling-spekulasjoner. Magen har kommet veldig tidlig denne gangen og mange har sagt at det sikkert er to der inne :P Hadde det på følelsen at det var gutt, sett det for meg, men tenkte at det ble jente siden vi har jenter fra før :) blir spennende med romjuls-UL til dere da :)

Skrevet

Ja jeg hadde mage ganske tidlig jeg også denne gangen, og den har ikke blitt mindre akkurat men jeg har ikke noen tro på at der er to :) man drømmer jo så mye rart når man er gravid ;) Har litt følelsen av gutt selv, magen er litt annerledes, og formen er helt annerledes enn med de to andre.. men vi får vente til 3. juledag med og se hva det er :)

Skrevet
Takk snille dere. Det gikk kjempebra! Frisk og fin baby som sprellet og vinket til oss. Det var jordmor under UL-opplæring som gjorde undersøkelsen sammen med en til jordmor så vi fikk se nøye og leeenge på nurket :) Og de kunne begge se at det var en gutt :D Samboer er helt i ekstase, svever rundt på en lyseblå sky han. Ble litt rørt til tårer av hele opplegget :) Elsker å være jentemamma, og at vi nå skal få oppleve å få gutt gjør denne dagen superperfekt :) føler meg veldig heldig :)

Åååå så gøy! Jeg har også to jenter og er veldig spent på hva som skjuler seg i magen. Men må nok vente helt til 19.desember før jeg får se det!! ;)

Skrevet

Gratulerer så masse :D

Skrevet

Takk takk :) blir spennende med dere andre som skal på UL snart :)

Skrevet

Spennende. Vi har også to jenter, men har bestemt oss for å ikke vite kjønn, så jeg må være nysgjerrig helt til i juni :D

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere har tålmodighet til å vente så lenge med å vite kjønn. Men så er jeg førstegangs da. Alt er jo nytt, så vil gjerne vite alt jeg kan på forhånd :)

Skrevet

Så kjekt :) Her ble også nr. 3 en gutt etter 2 jenter, blir kjempe kos :)

Skrevet

Det er enkelt.. Den følelsen når babyen kommer ut og du får vite kjønnet etter å ha ventet i 9 mnd.. Den følelsen er helt magisk.

(Jeg har prøvd begge deler)

Skrevet

Jeg har også lurt på å vente med å vite kjønnet til babyen kommer... Men vet ikke om jeg klarer;) Er veldig nysgjerrig;) Har to jenter, så det hadde vært koselig om det kom en gutt, men litt rart og.. Men har ingenting å si egentlig. Håper alt er bra med den lille fortsatt. Tror jeg får ordinær UL i romjula:D

Skrevet

Jeg skulle jo også si Gratulerer til deg da Mrs.Zoidberg;) Moro å se det lille nurket:D

Skrevet

Takk doble ;) ja utrolig nysgjerrig jeg også, men ser for meg at det er utrolig spennende og vente til fødsel med å få vite kjønn. Hadde vi sagt nei i går så hadde jeg likevel trodd på gutt for jeg så det samme som de så før de sa noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...