Gå til innhold

Tror kansje vi er i gang:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoff noe så irriteranes at d ska stoppe opp!:/ jeg tvinger meg til å sove. Har jeg vondt tar jeg varmeflaska med meg, får d lindre litt:) med første mann plagdes jeg sånn med sammentrekkninger vær natt i 3 dager før d ble til rier. Endte opp med at de på sykehuset måtte tilslutt stoppe riene mine får jeg var så utmatta å ikke hadde krefter til en fødsel. Så denne gangen sover jeg nå både natt å dag. Vær gang jeg har mulighet ;) skal være uthvilt sjøl om jeg aldri føle meg uthvilt :P men kanskje d tar seg opp får deg løpa dagen ullsokken?:) hær har jeg kynnere å mage knipe. Men tror mageknipa kommer av hamburgeren jeg spiste til kvelds :P

Jeg som pleier å være dautrøtt og ha godt sovehjerte blei jo bare skikkelig rastløs når jeg virkelig våkna i natt! Tenkte Yes! Fødeenergi! Woho! Så sto opp og pakka fødebag, tok oppvasken og satte på en klesvask. Menmen :-)

Annonse

Jeg hadde en slik natt i natt, blir så skuffa når det ikke tar seg opp. Så nå har jeg bestemt meg for å gjøre alt som skal til. Kjerringråd o.l. Ellers blir jeg bare deppa av at ingenting skjer....... Lykke til! Jeg er 39+ 3 i dag. Håper bare jeg ikke må gå i 18 dager til......:-(

Endret av 4.barn

Jeg har nå vært i byen, bynt å gjøre klart til advent :) gjør d nå så slipper jeg å gjøre d når lille kommer :) pluss at d har jeg litt tidsfordriv;) så blir d nokk en runde med typen;p probleme dær er at vær gang vi ska ha hyggestund får jeg maserier eller rier, men de stopper bestandig opp etter 5-7 timer :/ så får håpe d kan sitte idag da !:)

Jeg har nå vært i byen, bynt å gjøre klart til advent :) gjør d nå så slipper jeg å gjøre d når lille kommer :) pluss at d har jeg litt tidsfordriv;) så blir d nokk en runde med typen;p probleme dær er at vær gang vi ska ha hyggestund får jeg maserier eller rier, men de stopper bestandig opp etter 5-7 timer :/ så får håpe d kan sitte idag da !:)

Akkurat sånn hadde jeg det sist! Grusomt med disse maseriene! Har ikke hatt det etter sex denne gangen, merkelig egentlig. Fødte på rundt 5 timer sist, spent på hvordan det blir denne gangen :-)

Vi har stoppet litt opp pga plagene jeg har fått etter sexen . Jeg blir så utrolig utmattet av de. Nå har jeg bynt å få ganske harde kynnere. Så ikveld håper jeg at sex kan sette fart på ting :) vist ikke så skal jeg til jordmor imorra, siste kontroll før termin:) håper d blir månebarn på oss ikveld da ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...