Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Vi har gjort det store...latt Helfo kvitteringene ligge til vi hadde mer tid...og nå er de borte:(:(

Si at det er noen der ute som har gode råd til hva man kan gjøre?? Jeg har allerede sendt mail til både sykehusapoteket her i Ålesund og i Trondheim....er det nok til at de kan sende oss kopier av kvitteringer på det vi til nå har betalt?

Vi snakker 40 000 som er borte hvis ikke...:(

Hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994410-kvitteringer-helfo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen.

Tusen takk for svar...er redd for at fristen har løpt fra oss.

Vi oppnådde ikke 15 000 på første forsøk i januar....så ble eggene ødelagt så St olavs skulle dekke andre runde i mai... De pengene som ble brukt der var jeg sikker på at vi skulle kreve fra sykehuset...Så vi ventet med å sende inn til neste forsøk var unnagjort...i august. Derav fikk vi nytt kort regime som ble avbrutt i oktober..:( Så vi var sikker på vi var innenfor 6 mnd fristen..

Men nå er d visstnok sånn at de regner med st olavs forsøket også... Noen av dere som kjenner til det?

Annonse

Jeg snakket med både helfo og st olavs i dag..vi nådde 15 000 når vi fikk det ekstra forsøket pga olje feilen..St olavs sa bare vi skulle sende inn alt og ta d videre med de om vi ikke fikk igjen d vi skulle.. Så lenge vi ikke har gjort noe krav så kan de ikke bruke tiden imot oss sa hun.. 6 mnd mente hun var fra det øyeblikket man har levert inn ett krav..deretter begynner de 6 mnd å telle..så vi får bare se:(

tusen takk for alle svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...