Gå til innhold

ubehagelig stram og hard mage...

Anbefalte innlegg

Har i hele dag hatt utrolig utstående, hard og stram mage... særlig på toppen, mellom ribbena, er det skikkelig ubehagelig. Kjennes ut som jeg er stappmett etter å nettopp ha spist... Har ganske stor mage fra før, er tredjegangs og 16+4 i dag, men akkurat i dag er det som om magen er dobbelt så stor som vanlig... Vanskelig å forklare, men hele magen kjennes veldig anspent ut i tillegg til det ekstra presset på toppen... Noen som har hatt noe liknende slik at jeg vet at det er normalt? Sist jeg følte det sånn var jeg ganske høygravid så dette var litt nytt for meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994392-ubehagelig-stram-og-hard-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det høres jo ut som kynnere, men med press mellom ribbeina synes jeg det høres rart ut. Livmora går vel ikke så langt opp enda??

Har du forsøkt å trykke på magen? jeg har hatt det på omtrent samme måte før uten å ha vært gravid og da har jeg hatt fullt av luft i systemet. Som da selvfølgelig ikke ville ut!!!

Har tenkt tanken på kynnere, men tidligere har det vært litt takvis i perioder og lenger ned på magen... nå virker det som om alle musklene i magen konstant er spent... Men luft ja...jeg håper litt på at det er det, jeg... Er mye plaget med luft fra før, men aldri på denne måten for det sitter liksom mer i front enn i tarmene kjennes det ut som... Blir hvertfall veldig lettet hvis det viser seg å være det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...