Gå til innhold

Når kommer kvalmen, eller kommer kvalmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg er 6+5 i dag og har fremdeles ikke kjent noe til kvalmen. Når ble dere kvalme for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 9+5 i dag, og kvalmen har holdt seg borte så langt:) så kanskje du også er heldig å slipper den?:)

Skrevet

Kvalmen kom for meg i slutten av uke 6. Har vart for meg i 2-3 dager nå, er 7+1. Gleder meg til det er over.. Håper du slipper!

Skrevet

Aldri kvalm og er i 4.svangerskap.

er 6+4

så alle blir ikke kvalme.:)

Skrevet

Mamma var heller ikke særlig kvalm, så håper det er genetisk, hehe:) Har god appetitt, men litt rar luktesans for tiden, men det er ikke noe problem.

Skrevet

Er i uke 4 nå, sist gang kom kvalmen i uke 5. Jeg er 100% sikker på at den skal komme. Jeg kjenner at jeg blir kvalm av enkelte lukter og smaker allerede.

Skrevet

Jeg er 9 uker, og ikke vært kvalm enda, kan bli litt uvel om jeg ikke spiser frokost med en gang jeg står opp, men da i form av svimmelhet, og uggen pga det. Kanskje du er en av de heldige som slipper unna :-)

Skrevet

Er i uke 11/12, har spydd 2 ganger, men kvalmen har mer eller mindre vært fraværende faktisk. Så ikke alle får den heldigvis :)

Men du merker vel straks til det om du får kvalme

Skrevet

ble kvalm i uke 5-6. vært veldig uggen innimellom, brekker meg ofte og kaster opp innimellom.

Skrevet

Ble kvalm rundt 6+4 sist og det varte til ca uke 11. Sengeliggende og verst på kvelden/ natta. Denne gangen ble jeg kvalm en uke tidligere ca, men har vært mye mildere denne gangen. Kastet opp en gang. Er nå 8 uker på vei.

Skrevet

Ved mine to svangerskap kom kvalmen i uke 6. Og varte lenge lenge lenge

Nå prøver å bli gravide igjen og jeg gleder meg nesten til kvalmen hahaha : )

Eller ikke akkurat kvalmen da , men graviditeten : )

Skrevet

Kvalmen begynte ca 5+0 men da av og på litt. Kom for fullt ut i uke 6 og fra uke 7 ble jeg 100% sykemeldt og er det enda (uke 13).

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Min kom i slutten av uke 6 og har bare blitt verre og verre :( i forrige var den nærmest fraværende, så lenge jeg spiste regelmessig ;)

Skrevet

6+1 idag og nå kommer den snikende. Er på denne tiden den har kommet med de andre to og... Nå er det bare å passer på at jeg alltid har noe mat lett tilgjengelig, det kan stagge det litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...