Gå til innhold

Julegaver til jente på halvannet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min jente som blir 20 mnd til jul skal få bl a lekekjøkken. Hun blir også stadig mer interessert i å leke med dukker, så vurderer å kjøpe litt utstyr til det også, bl a vugge/seng og en slik paraplytrille.

Gutten min på 16 mnd skal også få lekekjøkken. Tipper det blir stas å få sitt eget kjøkkenskap med utstyr som han kan rote i så mye han vil. :P Og som er tilpasset hans størrelse så han har litt mer kontroll.

Han skal også få gyngehest, men han prøvde nettopp en når vi var på besøk, og han var veldig skeptisk, så den er jeg mer usikker på om faller i smak.

Annonse

Jenta mi er 20 mnd til jul, og jeg aner ikke hva vi skal kjøpe. Hun har jo det meste fra søsknene sine. Men, tenkte evt på dukke, tegnebrett, barnetallerken/kopp, bamse (hun elsker bamser). Så får vi bare kikke i lekebutikken. Mulig vi ser noe vi ikke har tenkt på.

Jeg har kjøpt kjøkken til min på 19 mnd. Hun har elsket dette siden hun begynte i bhg.

Ellers får hun mye ull fra familien av det jeg vet om..har ønsket barnevogn og akrylmaling til henne også, samt noen andre leker jeg tror vil falle i smak :)

Jeg syns det blir "lettere" å ønske gaver til henne jo eldre hun blir, fordi interessene hennes blir stadig tydeligere.

Vår på halvannet ønsker seg byggeklosser, Torbjørn Egner på CD og bok, samt annen barnemusikk, malesaker, klær og leker som krever litt jobb (hamrebrett osv...) Prøver å se litt på hva hun er opptatt av (veldig glad i ringpyramiden som skal settes oppå hverandre, bokser med små klosser som skal inn i riktig hull osv), og hva jeg synes mangler (cd med barnemusikk, historier osv)

Hvor kjøper dere lekekjøkken? Har tenkt på dette selv til mine jenter:)

Ikea her. Så på noen plastkjøkken på diverse lekebutikker siden de er en god del billigere, men de virket veldig skrøpelige. Søkte litt rundt på nettet, og det virker som mange er veldig fornøyd med det fra Ikea. :)

Puslespill, tassenbøker, mollybøker, lekekjøkken, dukkevogn, dukker, drømmehagenkosedyr/figurer (noen som vet hvor man finner det???), barnehagesekk, sengetøy og duplo er på ønskelisten her. Hun er 15 mnd. Veldig glad i bøker og alle mulige pusleleker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...