Gå til innhold

Greier ikke å skjule magen en hel mnd til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er andregangs og 7 uker på vei, ikke sjans at jeg greier å skjule magen i over en mnd til... Uff, er ganske tynn og lita fra før, og nå er magen oppblåst og diger (føler jeg selv da) Gleder meg til jeg får "ordentlig" gravidemage å strutte med :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, du er heldig som er så tynn at gravidmagen syns :) Her er magen så godt strekt etter forrige at det er lett å skjule i flere uker til føles det som nå :)

Er uansett enig i at det er godt når magen blir gravidmage og ikke bare sånn "hm er hun gravid eller ?"

Skrevet

Sånn har jeg det også, er tynn, så alt synes. Er første gang :-) men jeg trenger ikke skjule det for noen da. Hehe

Skrevet

Er veldig smal i midjen relativist tynn, men ikke noe tegn til no bump på magen enda gitt. Men som kjæresten sa, vent 2 uker, pluselig så synes det. :)

Skrevet

Ikke noen gravidebump her heller, bare så oppblåst at jeg ser veldig gravid ut :) en slags jukse- bump ;) regner ikke ned å få "ekte" kul på mange mnd ennå :)

Skrevet

Ja, blir rart å bytte ut sixpack med 1 stk babybump istede.

Skrevet

Eg fant ut at eg kunne like godt si det i uke 10:) magen e så oppblåst at eg ser gravid ut. Mor til ei venninne spurte hvor langt eg var på vei i helgen:/ hehe

Skrevet

Jeg har også det problemet... -pga at jeg er så oppblåst!! T.o.m sønnen min på 4 år kommenterte at magen min var blitt så tykk.. Hehe:) Så her går det i vide gensere o.l.. Kun i uke 5.

Skrevet

Den derre oppblåste magen avslører mer enn hva den mener. Er selv bare 5+3, men får allerede nyskjerrige blikk på jobb. Det til tross for at jeg er litt chubby (5-6 kilo "for mye") og at jeg trives i løse topper...

Hiver meg også på koret som gleder seg til "skikkelig mage":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...