Gå til innhold

kaste inn hånkle nå?

Anbefalte innlegg

"kost" meg på lekeland me jobben i dag... hehe.. Jobber i bhg, og jeg måtte sef jobbe denne dagen, så nå er jeg dønn sliten, kjenner det i bekkenet og i bena! Skal jobbe to dager i uka, men jeg tror jeg ringer legen å kaster i hånkle nå, for jeg orker ikke å få en kjip jul, for å ha presset meg for mye de siste ukene i arb...

Har 6 +4 igjen eller noe slikt, så jeg har jo jobbet lenge, og akkurat redusert fra 40-60% på søvnproblemer, så det er jo ikke så gale vil jeg påstå.

Hva syns dere? Har jo en som trenger at mamma er i form her hjemme også da... men så er det den skylfølelsen som er noe dritt :P Jaja...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994307-kaste-inn-h%C3%A5nkle-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaster inn håndkleet nå selv jeg. Er 34+2, men jeg jobber på kontor ikke i barnehage. Forrige gang presset jeg meg til å klare det lengre enn jeg burde, og brukte laaaaang tid på å komme meg etter fødsel. Og det til tross for at jeg da var 100% sykmeldt de siste to månedene. Jeg "velger" å ikke ha dårlig samvittighet, har en treåring som trenger meg, samt at babyen som kommer også trenger litt oppmerksomhet :)

-fordi vi fortjener det, som det sies i reklamen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...