Gå til innhold

Er så oppblåst!! Noen erfaringer med dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde uttak tirsdag i forgje uke, og satt inn egg på fredag. I løpet av helgen ble eg kjempe oppblåst over magen. Ser ut som eg er mange mnd på vei... Veker også i eggstokkene. Er øm / trykkfølelse. Noen som har opplevd lignende ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også veldig øm og oppblåst i magen etter uttaket sist, jeg kunne ikke bruke mine vanlige bukser på mange dager. Jeg fikk beskjed at jeg var litt overstimulert og at det var grunnen til at jeg var så oppblåst. Sa de noe på klinikken om du hadde tegn til overstimulering da du satte inn egg? Jeg fikk beskjed om å drikke mye, ta det med ro og å ta kontakt med klinikken hvis jeg fikk store smerter og/eller lite urin i forhold til væskeinntaket. God bedring! :)

Skrevet

Hadde uttak tirsdag i forgje uke, og satt inn egg på fredag. I løpet av helgen ble eg kjempe oppblåst over magen. Ser ut som eg er mange mnd på vei... Veker også i eggstokkene. Er øm / trykkfølelse. Noen som har opplevd lignende ???

sa de noe om at du kanskje var overstimulert? har aldri vært det selv, men har hørt man blir veldig oppblåst ved overstimulering... du må ta det med ro. og ikke tvile på å ta en telefon til legen/legevakta hvis du blir værre!

Skrevet

Jeg er også utrolig oppblåst!! Ser ut som jeg er 6 mnd på vei! Og det presser liksom opp mot brystkassa. Magen er hard. Vært slik i en uke nå( begynte Ca rugedag 4) var på ul på fredag for å se om jeg var overstimulert, men det var ikke så mye veske rundt livmora. Har også veldig hard avføring, og føler jeg ikke klarer å kvitte meg med alt. spiser svisker og drikker laktulose uten at det hjelper så mye.Jeg tar hcg-støtte denne gangen, så det kan være derfor tenker jeg. Kroppen min er jo lurt til å tro at den er gravid, og mange er jo hard i magen i starten av svangerskapet. Klinikken sa det var lurt at jeg tok kontakt, for det er ikke bra med overstimulering.

Skrevet

Har opplevd noe lignende i mitt tredje stimuleringsforsøk. Det startet på samme tidspunkt som hos deg. Medisin dosen var økt noe (+25) men ikke nevneverdig mye. Fikk ut 13 follikler som er normalt hos meg. Dette var også første forsøket med hcg støtte (1/2 Ovitrelle to dager etter innsett + 2 ganger til). Tror det er en liten overstimulering som gjør dette.

Magen var stor som en ballong og jeg klarte ikke å få på meg noen av mine egne klær. Hadde ikke hard mage/avføring. Fikk beskjed fra klinikken om å drikke masse og det gjorde jeg. I tillegg beveget jeg meg en del for å prøve å få igang magen som var gedigen. Ble gravid den gangen jeg var overstimulert med ballongmage (men mistet dessverre senere men det har ikke noe med det å gjøre)

God bedring og husk å drikke masse vann samt bevege deg for å få igang tarmsystemet igjen.

Skrevet

Jeg hadde det sånn, men samt med helvetes smerter. Men oppblåst, fy fader.. Gikk på hm for å finne meg en billig fin bukse, bruker 38, deilig med litt romslig, men vettu? Den var altfor liten.. Fikk den ikke igjen i livet. Men at eggstokkene gjør vondt er bare normalt, det er pga de er hovne og store. Mine var på sist måling 6cm og 9cm, da hadde de gått ned ifra 16cm og 12cm... Men mye er pga de er vonde og hovne. Å treg i magen kan komme av det, eggstokker og livmor som er hovne, tar stor plass og trykker på tarmen. Men som overnevnte her, massemasse vann og bevegelse. Men er du overstimmulert skal man IKKE drikke vann, det pga at du skal ha væsken fra livmor/buken ut. Drikke kun når du er tørst og ikke salt mat eller drikke pga det binder væsken..

Jeg var overstimmulert og venter min første, uke 14 idag :)

Skrevet

Charakterystyka Cechy rodzaju utiyn

Anonym poster: 79a4085da4600e06ea4af951a3bfa4cd

Skrevet

Charakterystyka Cechy wariancie utiyn

Skrevet

Charakterystyka Cechy modelu utiyn

Skrevet

Portret Cechy wariantu utiyn

Skrevet

Charakterystyka Cechy typu utiyn

Skrevet

Portret Cechy wariancie utiyn

Skrevet

Sylwetka Cechy wariancie utiyn

Skrevet

Charakterystyka Cechy gatunku utiyn

Skrevet

Charakterystyka Cechy rodzaju utiyn

Skrevet

Sylwetka Cechy modela utiyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...