Jaffs Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Men blir ganske usikker når ryktet er så dårlig og jeg fikk høre av en mekaniker her om dagen at grunnen til at disse bilene var så pass billige var at en måtte ha råd til alle reprasjonene osv.. Er dette virkelig bare drittbiler eller er det et ufortjent ryktet? Ellers så vuderer vi Mazta 5. Får barn nr 3 i april og vil ha en 7 -seter:) Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 jeg har hatt renault clio. har vært noe feil med den, men det er eft med alle biler. men de feilene jeg har hatt har vært samme feil flere ganger innen 2 år. enten at vindusheisen ryker, eller hjullageret, eller eksos potta. så det er jo hips som haps tror jeg.. jeg har hørt mye pforskjellig. har også hørt at WV også har mye feil. Anonym poster: c1f2be34a4ded17a8fc73895d7ca6b4e
Ennai Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 I følge min samboer som er bilopretter og jobber som mekaniker, er mazda 5 myyye bedre enn peugeot. ikke at du skrev det, men han regner med det siden du skrev 7 seter:-P han jobber med begge bilmerker på merkeverksted, så han vet hva han snakker om:-) Hans erfaring altså:-P
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Jeg har en Peugot 407 og dagen etter jeg kjøpte den gikk lyspæra i fronten. Veldig irriterende. Og det er det jeg har hørt at det er småfeil på de bilene. Men ellers funker min bil veldig godt. En jeg kjenner som jobber som mekaniker på Teknisk Bureau (Mercedes og Peugot) sier at det er ikke mer feil på de bilene enn andre biler. Anonym poster: be6e790c785694354fa6cef8af7d5e17
Kanutten83 Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Vi har hatt Citroen i 8 år nå, kjempefornøyde, vi har vært igjennom forskjellige, aldri hatt problemer Nå har vi en Citroen Berlingo pga vi venter nr 3, og den har har goood plass til 3 seter bak og kjempe bagasjerom. Og så har den skyvedører, veldig deilig når man har barn Vi vurderte og Citroen C4 Grand Picasso, men Berlingoen vant på pris og skyvedørene
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Ufortjent, vil jeg si. hvertfall om du kjøper en nyere modell. Er det ikke motor fra toyota i peugot da? Uansett, vi har begge peugot og eneste aberet er at lyspærene kan ryke litt oftere enn på andre biler. Til gjengjeld har jeg betalt 80 kr pæren og bytta selv, kontra på opelen jeg hadde som kosta 1000 kr fordi den måtte inn på verkstedet for å byttes.
Fiemamma Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 De er vel kjent for å være lagd sånn fra gammelt av at de MÅ leveres på verksted for å repareres siden man ikke får til enkle reparasjoner selv tror jeg. Dette er derfor noe av årsaken til at det blir dyrt.
Serepta Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Vi har en peugout 307 fra 2008 , og den går som ei klokke. Har fulgt servicene og det har ikke vært noe utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå