Gå til innhold

Gravid med hopp av i svingen metoden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt denne prevansjonsmetoden. Og ikke hatt noen glipper. Men nå er mensen forsinket. Kan man likevel bli gravid??? Har overhodet ikke panlagt fler barn nå. Litt stresset over dette. Litt usikker på syklus. Men hvertfall en uke forsinket. Har også hatt to dager (med 5 dagers mellomrom) med bittelitt spotting.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan definitivt bli gravid med den metoden. Ta en graviditetstest så får du svaret :)

Skrevet

Ja du kan definitivt bli gravid med den metoden. Ta en graviditetstest så får du svaret :)

Definitivt.....??? Jeg trodde ikke det jeg. Er du sikker?? Andre med noen innspill her. Jeg jeg ... Uaa. Vet ikke hva jeg skal tro.
Skrevet

Seriøst? Trodde du det var en prevensjonsmetode? Da hadde vel legeindustiren tapt mye penger.... Det kommer sæd ut av penis hele tiden , ikke kun ved ejakulasjon. Trodde de fleste var klar over dette nå til dags.

Skrevet

Hehehehe .... Jeg er fristet til å spørre om hvor gammel du er ?

Men dette blir så dumt at jeg tror det er trolling ;)

Prevensjonsmetode ??? Hahahahaahah ....

Skrevet

Hoppe av i svingen er ikke en prevensjonsmetode nei. Gaanske mange barn rundt om i landet som er laget på den måten.

Skal du være ca 99% sikker på å ikke bli gravid må dere bruke hormoner/spiral/kondom.

Skrevet

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon som deg.... Fem dager over, INGEN tegn til mensen.... og ikke planer om flere barn ;)

Testet negativt på fredag, men nå begynner jeg å luuuure.... :)

Skrevet

Jeg er 31 og har 2 barn. Første på prøverør etter 4 års prøving og nr 2 kom uten store vansker. Vi skulle finne ny prevansjonsmetode. Måtte opereres etter mislykket spiral og fikk problemer etter P-pillebruk. Så nei. Dette er ikke tull. Og jeg synes ikke det er morsomt. Jeg tenkte vel at etter min "historie" ikke akkuratt var fantastiske i utgangspunktet. Og dette er seriøst en liten situasjon for meg. Jeg føler meg overhode ikke klar for fler barn. Vet jeg høres utakknemmelig ut og får dårlig samvittighet bare ved at jeg tenker at jeg ikke er glad for en evt graviditet. Jeg har vært i den situasjonen at jeg ønsker meg barn for alt i verden. Men dette må jo være et fora hvor man skal få lov å spørre uten "erting".

Skrevet

Er måten du spør på jeg reagerte på. Avholdenhet og kondom er vel sikreste måtene å ikke bli gravid på. Er ikke usympatisk til historien din, men så klart jeg reagere når det høres ut som du ikke er klar over at sex kan føre til barn.

Håper så klart du finner ut av det og at alt ordner seg for dere.

Jeg er av de som ironisk nok blir mer fertil med årene, så om jeg ikke vil ha fler må vi passe på.

Skrevet

Jeg børe vel bare kjøpe en test rett og slett. Kanskje jeg bekymrer meg unødig....

Skrevet

Høres ut som en god plan, er vel eneste sikre måten å finne det ut på. Lykke til :D

Skrevet

Jeg er 31 og har 2 barn. Første på prøverør etter 4 års prøving og nr 2 kom uten store vansker. Vi skulle finne ny prevansjonsmetode. Måtte opereres etter mislykket spiral og fikk problemer etter P-pillebruk. Så nei. Dette er ikke tull. Og jeg synes ikke det er morsomt. Jeg tenkte vel at etter min "historie" ikke akkuratt var fantastiske i utgangspunktet. Og dette er seriøst en liten situasjon for meg. Jeg føler meg overhode ikke klar for fler barn. Vet jeg høres utakknemmelig ut og får dårlig samvittighet bare ved at jeg tenker at jeg ikke er glad for en evt graviditet. Jeg har vært i den situasjonen at jeg ønsker meg barn for alt i verden. Men dette må jo være et fora hvor man skal få lov å spørre uten "erting".

Det var måten du la det frem på ja ;) fikk litt sånn teen mom følelse, men ser jo nå at det var helt feil, så da beklager jeg min frekke erting.

At du er gravid nå etter din historie synes jeg jo høres ut som et lite mirakel, men skjønner jo at det kan være vanskelig også om du har innstilt deg på at du ikke skal ha flere barn ... Ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...