Gå til innhold

Naturmedisin og akupunktur!

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har prøvd akupunktur i forkant og under i to av de 5 svangerskapene som har endt i MA rundt uke 8-10.,har hatt 2 stk. kjemiske gravididteter også i tillegg i løpet av de siste 3 årene. Benyttet også et naturlegemiddel( Fructus Femina-"babyklister" og progreston-krem, uten at det har gitt oss mer hell.

Men det er sikkert verdt et forsøk, selv kjenner jeg de siste månedene at jeg er lei all prøving og feiling,masse, vitaminer, kaffeavholdenhet, masse Folat,ingen hard trening, Grapefruktjuice for å øke sjansene for å bli gravid igjen and so one... Nå håper jeg litt naivt på en baby som blir til på "slump", litt sånn tilfeldig uten for mye mas, frykt og planlegging. Hvem vet det kan skje, selv om jeg har mine tvil. Eneste "feil" funnet på oss er nedsatt antall Sæd-celler :(

Anonym poster: f1b72a72032102933a330b91b82a493e

Så trist at du mistet igjen :-( Vet hvordan du har det. Sender en stor, varm klem til deg!

Jeg gikk regelmessig til akupunktur når jeg forsøkte bli gravid med Ludde - men av helt andre grunner. Men svangerskapet med han gikk jo veldig bra. I ettertid har jeg forsøkt litt akupunktur etter at jeg har fått positiv test, uten at det har hjulpet. Men jeg er absolutt i troen om at det kan hjelpe. Vurderer å oppsøke en doktor som praktserer kinesisk medisin selv.

Lykke til!

Har noen av dere forsøkt dette? Føler meg så desperat at jeg er villig til å prøve.. Andre?

Jeg gikk til Frøyaklinikken i Oslo ved min graviditet som gikk bra. Startet noen mnd før. Det var min 6 graviditet. Nå er jeg gravid for 8 gang. Har valgt å ikke gå dit nå. Men har tatt en del av vitaminene som jeg ble anbefalt der samt at jeg prøver å følge noe av kostholdet jeg ble anbefalt ved forrige graviditet. Ikke hvete og melk er vanskelig å unngå i en kost med kresent barn. Men velger grove alternativer.

Frøyaklinikken driver bla med akupunktur og homeopati.

Jeg vet ikke om det var det søn gjorde susen eller støttebehandlingen jeg fikk på sykehuset. Mest sannsynlig var det sykehusbehandlingen som hjalp. Men var greit å ha noen å prate med.

Annonse

Så trist at du mistet igjen :-( Vet hvordan du har det. Sender en stor, varm klem til deg!

Jeg gikk regelmessig til akupunktur når jeg forsøkte bli gravid med Ludde - men av helt andre grunner. Men svangerskapet med han gikk jo veldig bra. I ettertid har jeg forsøkt litt akupunktur etter at jeg har fått positiv test, uten at det har hjulpet. Men jeg er absolutt i troen om at det kan hjelpe. Vurderer å oppsøke en doktor som praktserer kinesisk medisin selv.

Lykke til!

Har noen av dere forsøkt dette? Føler meg så desperat at jeg er villig til å prøve.. Andre?

TAkk:) Ja, veldig dumt at jeg mistet igjen... Men men...

Jeg var hos fotsoneterapaut idag, og jeg har troa. Ho behandla med øreakupunktur, lavasteiner som sitter fast i meg nå, og fotsoneterapi. Krysser alt jeg har! Skal på riksen på kameraundersøkelse av livmora på onsdag, så blir ingen pp denne syklusen. Men Neste da skal det klaffe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...