ungmor95 Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene? Her er de : Ida Mina Emma Nora Eline Elise Frida Elida Linnea Amalie Alicia Felicia Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans. Håper dere vil hjelpe oss litt på vei
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Jeg ville valgt Eline, Elise eller Elida. Av de navnene du skriver er det disse jeg liker best.
Februargullet2013 Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene? Her er de : Ida Mina Emma Nora Eline Elise Frida Elida Linnea Amalie Alicia Felicia Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans. Håper dere vil hjelpe oss litt på vei Ida : Fint Mina: Et av mine favorittnavn Nora : Koselig Emma : Koselig Eline : er også et av mine favoritter Elise : Mellomnavnet mitt : Helt oki Frida : Kjempe fint,men liker Fride bedre Elida : et av favorittene mine det og Linnea : Koselig Amalie : Koselig Alicia : Nei Felicia : Helt nydelig Hadde valgt Mina,Elida,Eline eller Felicia ,men alle navnene er fine bortsett fra Alicia
*Dubsgirl* Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene? Her er de : Ida Mina Emma Nora Eline Elise Frida Elida Linnea Amalie Alicia Felicia Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans. Håper dere vil hjelpe oss litt på vei Min rangering: 1. Eline 2. Mina 3. Elida 4. Amalie 5. Linnea 6. Nora 7. Elise 8. Frida 9. Felicia 10. Emma 11. Alicia 12. Ida sammen med Christine eller Caroline ville jeg valgt et av de korte navnene.. syns Felicia Christine blir litt langt.. Nora Christine Mina Christine Ida Christine Emma Christine Nora Caroline Ida Caroline Emma Caroline Frida Caroline
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Min rangering av navnene: 1. Elise - Helt nydelig, et av mine favorittnavn 2. Nora - nydelig 3. Ida - fint 4. Frida - fint og tøft 5. Eline - søtt 6. Emma - fint, men litt mye brukt, i hvert fall her jeg bor 7. Amalie - fint, men også veldig populært her 8. Mina - ok 9. Linnea - ok 10. Elida - liker ikke 11. Alicia - liker ikke 12. Felicia - liker ikke Selv om jeg synes Elise absolutt er penest av alle navnene, synes jeg ikke det passer sammen med Christine eller Caroline. Med et av de mellomnavnene ville jeg gått for: Nora Christine Ida Christine Emma Christine / Emma Caroline
Giss Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene? Her er de : Ida Mina Emma Nora Eline Elise Frida Elida Linnea Amalie Alicia Felicia Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans. Håper dere vil hjelpe oss litt på vei Jeg stemmer på Elise Christine eller Ida Caroline.
inimini Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Liker best Ida, Mina, Nora og Elise:) Ida Christine Mina Caroline Nora Christine Elise Christine
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Sylwetka Cechy gatunku utiyn
Marolla Skrevet 26. november 2012 #11 Skrevet 26. november 2012 Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene? Her er de : Ida Mina Emma Nora Eline Elise Frida Elida Linnea Amalie Alicia Felicia Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans. Håper dere vil hjelpe oss litt på vei Ida, linnea, Nora, Emma, Elise og Mina er for poppis for meg Frida, felicia, Alicia og Amalie liker jeg ikke. Elida og eline er søte og av disse er det vel Elida som passer best sammen med Christine og Caroline
ungmor95 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2012 Tusen takk for mange svar Mine favoritter er Elida,Felicia og Ida Caroline,mens kjæresten min liker mest Mina,Felicia og Eline Christine,men er ikke så lett og bli enig Men synes alle navnene er fine
Februargullet2013 Skrevet 26. november 2012 #13 Skrevet 26. november 2012 Hvis dere liker de navnene så kan jeg jo si at jeg synes Felicia Caroline av dine,Felicia er jo ikke så veldig vanlig . av hans var det litt Mina Christine er fint Men Felicia Christine var ikke så veldig fint,selvom jeg digger Felicia, og Eline Christine synes jeg rimer. Ida Caroline er også greit. Elida er nydelig,men liker det egentlig best alene
Vannmann35 Skrevet 27. november 2012 #14 Skrevet 27. november 2012 Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene? Her er de : Ida Mina Emma Nora Eline Elise Frida Elida Linnea Amalie Alicia Felicia Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans. Håper dere vil hjelpe oss litt på vei Noen alternativer utgår vel automatisk... Mina Christine blir jo smør på flesk! Samme med Eline Christine, Mina Caroline og Eline Caroline (ine/a + ine). Personlig synes jeg nok Emma Christine blir det alternativet som vil klinge best.
ungmor95 Skrevet 27. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 27. november 2012 Tusen takk for hjelpen . Blir Felicia Vet ikke om vi skal bruke Christine eller Caroline enda:). Lykke til alle sammen ,og kos dere med den lille når deres tur kommer, kan ikke vente til 3 Jan:)
Februargullet2013 Skrevet 27. november 2012 #16 Skrevet 27. november 2012 Gratulerer Nydelig navn . Synes Felicia Caroline passer best
Vårprinsessa Skrevet 27. november 2012 #17 Skrevet 27. november 2012 Veldig glad i navnet Ida Og syntes Ida Christine var aldeles nydelig Samtidig så var Felicia veldig pent da Dere har ikke tenkt på Liam Nathaniel i stede for Leander da? Syntes alle heter Liam Leander eller Lucas Leander om dagen Selvom det er veldig pent da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå