Gå til innhold

Termin 3 Januar, og har mange jentenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene?

Her er de :

Ida

Mina

Emma

Nora

Eline

Elise

Frida

Elida

Linnea

Amalie

Alicia

Felicia

Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans.

Håper dere vil hjelpe oss litt på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Nora og Elise kjempegodt! :D

Skrevet

Jeg ville valgt Eline, Elise eller Elida. Av de navnene du skriver er det disse jeg liker best.

Skrevet

Vi klarer ikke og velge, men er det en liten gutt skal han hete Liam Leander,vi vet ikke hva det er enda,men kan dere hjelpe oss litt med jentenavnene?

Her er de :

Ida

Mina

Emma

Nora

Eline

Elise

Frida

Elida

Linnea

Amalie

Alicia

Felicia

Vi vil ha en av disse navnene,men er veldig usikkre, Mellomnavnet hennes blir enten Christine etter min Oldemor eller Caroline etter hans.

Ida : Fint

Mina: Et av mine favorittnavn :)

Nora : Koselig

Emma : Koselig

Eline : er også et av mine favoritter

Elise : Mellomnavnet mitt : Helt oki

Frida : Kjempe fint,men liker Fride bedre

Elida : et av favorittene mine det og

Linnea : Koselig

Amalie : Koselig

Alicia : Nei

Felicia : Helt nydelig

Hadde valgt Mina,Elida,Eline eller Felicia :),men alle navnene er fine bortsett fra Alicia

Skrevet

Her er de :

Ida

Mina

Emma

Nora

Eline

Elise

Frida

Elida

Linnea

Amalie

Alicia

Felicia

Min rangering:

1. Eline

2. Mina

3. Elida

4. Amalie

5. Linnea

6. Nora

7. Elise

8. Frida

9. Felicia

10. Emma

11. Alicia

12. Ida

sammen med Christine eller Caroline ville jeg valgt et av de korte navnene.. syns Felicia Christine blir litt langt..

Nora Christine

Mina Christine

Ida Christine

Emma Christine

Nora Caroline

Ida Caroline

Emma Caroline

Frida Caroline

:)

Skrevet

Min rangering av navnene:

1. Elise - Helt nydelig, et av mine favorittnavn

2. Nora - nydelig

3. Ida - fint

4. Frida - fint og tøft

5. Eline - søtt

6. Emma - fint, men litt mye brukt, i hvert fall her jeg bor

7. Amalie - fint, men også veldig populært her

8. Mina - ok

9. Linnea - ok

10. Elida - liker ikke

11. Alicia - liker ikke

12. Felicia - liker ikke

Selv om jeg synes Elise absolutt er penest av alle navnene, synes jeg ikke det passer sammen med Christine eller Caroline.

Med et av de mellomnavnene ville jeg gått for:

Nora Christine

Ida Christine

Emma Christine / Emma Caroline

Skrevet

Her er de :

Ida

Mina

Emma

Nora

Eline

Elise

Frida

Elida

Linnea

Amalie

Alicia

Felicia

Jeg stemmer på Elise Christine eller Ida Caroline.

Skrevet

Liker best Ida, Mina, Nora og Elise:)

Ida Christine

Mina Caroline

Nora Christine

Elise Christine

Skrevet

Her er de :

Ida

Mina

Emma

Nora

Eline

Elise

Frida

Elida

Linnea

Amalie

Alicia

Felicia

Ida, linnea, Nora, Emma, Elise og Mina er for poppis for meg

Frida, felicia, Alicia og Amalie liker jeg ikke.

Elida og eline er søte og av disse er det vel Elida som passer best sammen med Christine og Caroline

Skrevet

Tusen takk for mange svar :)

Mine favoritter er Elida,Felicia og Ida Caroline,mens kjæresten min liker mest Mina,Felicia og Eline Christine,men er ikke så lett og bli enig :) Men synes alle navnene er fine :)

Skrevet

Hvis dere liker de navnene :) så kan jeg jo si at jeg synes Felicia Caroline av dine,Felicia er jo ikke så veldig vanlig :). av hans var det litt Mina Christine er fint :) Men Felicia Christine var ikke så veldig fint,selvom jeg digger Felicia, og Eline Christine synes jeg rimer. Ida Caroline er også greit. Elida er nydelig,men liker det egentlig best alene

Skrevet

Her er de :

Ida

Mina

Emma

Nora

Eline

Elise

Frida

Elida

Linnea

Amalie

Alicia

Felicia

Noen alternativer utgår vel automatisk... Mina Christine blir jo smør på flesk! Samme med Eline Christine, Mina Caroline og Eline Caroline (ine/a + ine). Personlig synes jeg nok Emma Christine blir det alternativet som vil klinge best.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :). Blir Felicia :) Vet ikke om vi skal bruke Christine eller Caroline enda:). Lykke til alle sammen ,og kos dere med den lille når deres tur kommer, kan ikke vente til 3 Jan:)

Skrevet

Gratulerer :) Nydelig navn :) . Synes Felicia Caroline passer best :)

Skrevet

Veldig glad i navnet Ida :) Og syntes Ida Christine var aldeles nydelig :) Samtidig så var Felicia veldig pent da :)

Dere har ikke tenkt på Liam Nathaniel i stede for Leander da? Syntes alle heter Liam Leander eller Lucas Leander om dagen :) Selvom det er veldig pent da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...