Gå til innhold

Noen snille her nå? :)

Anbefalte innlegg

Som har tid og lyst å ta en titt på meg? Lurer vel egentlig på om denne kvalmen gir seg snart... er 10+2 i dag, og har en bedre dag i dag, men tør ikke tro på at det skal gi seg.. lurer også på huskjøp, vi skal på en visning, kan denne bli vår? Får jo rask tilbakemelding på dette siste for den som er intr i det, ønsker oss den så veldig! 230982. Undrer jo også litt på hvilket kjønn som befinner seg i magen min, men bare som et ekstraspm hvis noen har ekstra god tid.

Klem til den som vil se, hvis noen vil :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143994160-noen-snille-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som har tid og lyst å ta en titt på meg? Lurer vel egentlig på om denne kvalmen gir seg snart... er 10+2 i dag, og har en bedre dag i dag, men tør ikke tro på at det skal gi seg.. lurer også på huskjøp, vi skal på en visning, kan denne bli vår? Får jo rask tilbakemelding på dette siste for den som er intr i det, ønsker oss den så veldig! 230982. Undrer jo også litt på hvilket kjønn som befinner seg i magen min, men bare som et ekstraspm hvis noen har ekstra god tid.

Klem til den som vil se, hvis noen vil :)

heisann :) jeg er snill! liker ihvertfall å tro det :D

Første som slo meg er at du har en gutt i magen! Og jeg tror du kommer til å slite med kvalmen en stund til... lurer litt på om kvalmen vi avta litt nå rundt uke 11-12- for så å komme tilbake igjen når du er over halvveis i svangerskapet...

når det gjelder hus, så tror jeg ikke at tiden er inne for huskjøp helt enda....

orker du å se tilbake på meg? på når jeg blir gravid....

Tusen takk :) Blir spennende med huskjøpet da, skal si fra så fort jeg vet. Ble litt satt ut av at du ser meg mer kvalm, er liksom forberedt på at når kvalmen gir seg så skal den holde seg borte slik den gjorde sist :P Håper du tar feil her, hehe. Når det gjelder graviditet var det vanskelig å se det på deg..fikk opp noe rundt mai/juni neste år, en feiring og glede. Håper for deg, du har vel ventet lenge nå? Klem til deg for at du var så snill :D

Hei !

Jeg har jo tidligere sett at du ikke skulle være noe særlig kvalm, ser nå at du har vært det, huff så kjedelig :( Men jeg tror det letter snart jeg. Hold ut litt til- så blir det bedre! Når det gjelder huskjøp, så får jeg en positiv følelse. Om det er denne, eller en annen som ligger i nær framtid, vet jeg ikke helt (har ikke korta nå). Men tror dere skal flytte før babyen kommer.

Når det gjelder kjønnet, så er jeg ganske sikker på at du har en liten gutt i magen din. :)

Annonse

Takk begge to, ble ikke dette huskjøpet så du hadde rett der Adine ;) Så rart at alle er sikre på at jeg får gutt, har skikkelig jentefølelse selv så kommer til å få supersjokk om det er gutt, hehe, men kan jo godt være :) Håper på å flytte før babyen kommer ja ceeak, hadde bare håpet å fått til huskjøp før jul, men spørs nå, tiden går jo så fort. Takk for titten og håper du har rett i at kvalmen letter snart...

Takk begge to, ble ikke dette huskjøpet så du hadde rett der Adine ;) Så rart at alle er sikre på at jeg får gutt, har skikkelig jentefølelse selv så kommer til å få supersjokk om det er gutt, hehe, men kan jo godt være :) Håper på å flytte før babyen kommer ja ceeak, hadde bare håpet å fått til huskjøp før jul, men spørs nå, tiden går jo så fort. Takk for titten og håper du har rett i at kvalmen letter snart...

ja, vi har venta lenge nå... 4 år siden vi startet prøving.... så håper inderlig det er graviditet vi skal feire i 2013!

jeg er også ganske så sikker på at det blir flytting før babyen kommer.... nå fikk jeg faktisk opp et bilde av 2 jenter på deg.... er det jente du har fra før? - da skal du ikke se bort i fra at det blir ei lillesøster som magefølelsen din sier :D ergo, jeg endrer meg fra gutt til jente! :P

Jente fra før ja, men jeg blir bare mer og mer i tvil ettersom tiden går nå om jeg skal stole på magefølelsen eller ikke :P Men føles liksom fjernt for meg at det er gutt jeg har i magen, men det KAN jo hende, hehe, spennende å få vite på ul i januar :) morsomt at du endret mening da ;) kan jo være mine følelser du får inn.

Håper for din skyld at det blir noe å feire i sommer ja, kan ikke tenke meg hvor forferdelig tungt det må være å prøve så lenge, stor klem til deg <3

Jente fra før ja, men jeg blir bare mer og mer i tvil ettersom tiden går nå om jeg skal stole på magefølelsen eller ikke :P Men føles liksom fjernt for meg at det er gutt jeg har i magen, men det KAN jo hende, hehe, spennende å få vite på ul i januar :) morsomt at du endret mening da ;) kan jo være mine følelser du får inn.

Håper for din skyld at det blir noe å feire i sommer ja, kan ikke tenke meg hvor forferdelig tungt det må være å prøve så lenge, stor klem til deg <3

ja, kanskje det er dine følelser, men tenkte det med en gang jeg så nicket ditt... og da hadde jeg jo ikke rukket å kjenne etter energiene enda...

Ja, det er tungt, men man blir godt kjent med seg selv når man prøver så lenge, så regner med at det gjør meg til en bedre mamma når tiden er inne... :)

Ja det kan jeg tro, du blir nok den beste mamma! :)

Håper litt du har rett, koselig å få to jenter som kan være søstre og venninner ser jeg for meg og så skal vi kalle opp den andre etter noen som betyr svært mye for meg hvis det blir jente. Men blir jo glad uansett, herlighet, kjønn betyr ingenting!

Så snill du er som orker å se på andre når du sliter sånn selv, vet ikke om jeg hadde orket å være på et slikt forum en gang jeg, men du møter vel sikkert likesinnede her også.

Ja det kan jeg tro, du blir nok den beste mamma! :)

Håper litt du har rett, koselig å få to jenter som kan være søstre og venninner ser jeg for meg og så skal vi kalle opp den andre etter noen som betyr svært mye for meg hvis det blir jente. Men blir jo glad uansett, herlighet, kjønn betyr ingenting!

Så snill du er som orker å se på andre når du sliter sånn selv, vet ikke om jeg hadde orket å være på et slikt forum en gang jeg, men du møter vel sikkert likesinnede her også.

har hatt en del perioder der jeg har trengt en pause ja, men nå er alt bare strålende :) så nå er det ikke noe problem... er veldig mye støtte å få på assistert befruktning også da... tror ikke jeg hadde klart meg uten de der inne... :)

er det lenge til du får vite kjønn eller?

hei :)

jeg tror nok kvalmen vil bli bedre om ikke så lenge, du kommer til å kjenne på det dette svangerskapet også, men ikke like mye som sist gang..

jeg tror du får gutt denne gangen :)

men heller litt mot jente også, så lurer på om det kommer en bebis til med ikke så stort mellomrom :)

ser du noe baby på meg snart? :)

210488

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...