Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har noen bøker å anbefalle som har med svangerskap, fødsler, babyer osv? Vært fint med en bokliste og litt om hva de handler om :)

Er så mye på markedet at en blir helt svimmel.

Vet ikke helt hvilken svangerskapsdagbok jeg skal kjøpe :/

Den av mariam stoppard - dagbok for gravide. Eller den som heter min svangerskapsdagbok

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte min svangerskapsdagbok og er veldig fornøyd med den. Det står mye fin informasjon i tillegg til notat sider gjennomgående i hele boka. Angrer ikke på den iallefall.

Skrevet

Jeg kjøpte også min svangerskapsdagbok og er veldig fornøyd, står mye nyttig der, mye plass til å skrive, og egene plasser til å putte bilder osv :-) fikk også noen bøker på første kontroll hos legen hvor det står masse ;-)

Skrevet

Egentlig veldig fornøyd med den vi får gratis hos legen jeg :-)

Skrevet
Egentlig veldig fornøyd med den vi får gratis hos legen jeg :-)

Har du også den fra babyverden?

Jeg har i allefall den, fikk den av legen, fornøyd med det, men skulle gjerne hatt en annen der det var mer plass til å lime inn ul bilder og skrive litt mer.

Kanskje scrapbooking er tingen for meg ;)

Hvor bestiller man forresten "Min svangerskapsdagbok"? Har de den på f. eks notabene/tanum?

Skrevet

Har sett de har på tanum, men kommer jo Ann på hvor stor pågang og hvor mye de selger av de. Vært i 2 andre bokforhandlere og fant de ikke der. Så varierer litt egentlig.

Skrevet

Tenker Tanum på Oslo S, f. eks. Virker som de har et greit utvalg. Men sikkert mye folk ja.

Skrevet

Tenkte ta en tur på Oslo city øverste etasje :) den er veldig stor og har godt med utvalg vet jeg

Skrevet

Jeg kjøpte På vei av Gro Nylander og "Min svangerskapsdagbok" (den lilla) på Norli. Liker begge veldig godt.

Skrevet

Så etter svangerskapsdagbok på norli idag, fant ikke :( Men i byen her er det veldig dårlig utvalg i butikken, så egentlig ikke overraskende.

Men skal bestille fra bokkilden :)

Skrevet

Jeg har også På vei av Gro Nylander. Liker den godt, både informativ og lettlest, samtidig som den er faglig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...