Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 10 mnd som våkner 1-2 ganger hver natt. Har holdt på i ca 2mnd. Noen ganger tar det 1-1,5 time før han sovner igjen og andre ganger sovner han igjen med en gang. Han har fått 8 tenner siste 2 mnd og jeg lurer på om det kan være derfor han våkner. Han har også hele tiden hatt treg mage, men har holdt det i sjakk med svisker. Han har ikke fått melk på natten siden han var 6 mnd. Jeg pleier å ikke ta han opp av sengen, men hvis han hyler skikkelig har jeg gjort det. Noen flere med samme erfaring? Tips til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner kan gi urolige netter ja. Så godt mulig det er årsak. Ellers er ikke et par oppvåkninger så uvanlig når de er så små.

Jenta mi er 19 mnd og kan være våken opp til 5 ganger pr natt. Noen ganger med årsak, som vondt i magen eller tenner, andre ganger er det ingen grunn, hun er bare vant til å våkne.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er vel sikkert sammenheng med flere ting ja. Er slitsomt når det pågår, men får håpe det er for en periode. Har ikke blitt noe bedre enda. Får bare bite tanna sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...