Gå til innhold

Dere som har blitt gravide...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jobbet, begge forsøkene, ble gravid begge gangene. Men var hjemme fra uttaksdag og dagene frem mot innsett + dager til. Har begge gangene hatt uttak på onsdag og innsett fredag. Da har jeg hatt helga og med rolig tid på sofaen og varmepute på magen ;-)

Jeg har også jobbet, men jeg har en kontorjobb, og ikke alltid en veldig stressende en, så det har bare vært bra å være på jobb for min del. Men har også vært hjemme mellom uttak og innsett, første gang tok jeg ut tirsdag og satte inn torsdag og fikk sykemelding ut uken, ergo hjemme nesten en uke, denne gangen uttak fredag og innsett søndag, og på jobb mandag. Men jeg har vært i fin form etter innsettene, så det har ikke vært noe problem. Det er viktig å ta hensyn til seg selv, stressnivået på jobb og ikke minst hvor fysisk krevende jobben er.

Annonse

Jeg var i jobb begge gangene...

Fersk forsøk med negativt resultat

Fryseforsøk med positivt resultat;)

Tror det er viktig at man kjenner litt på det selv uavhengig hva andre gjør.

For meg var det bra og jobbe for da fikk jeg tankene på litt andre ting.

Det var mye interessant her...

Venter tålmodig_22.08.11 - varme pute på magen... Hjelper det?

Solstråle86

Hva vil det si å bli overstimulert? Hvordan merker man det?

Lykke til da alle sammen;)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har alltid jobbet, og syntes det har vært heilt greitt....... få tankene over på noe helt annet. Jeg har hatt veldig ulike jobber i rugetiden de tre gangene jeg har blitt gravid - fra svært fysisk krevende til svært psykisk stressende jobber - til en helt normal jobb.

Det viktigste er at du er komfortabel med det valget som blir gjort - enten det er å jobbe eller være sykemeldt.

Lykke til .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...