Gå til innhold

hvorfor får jeg ikke sove. kl er 05:05

Anbefalte innlegg

de siste mnd har det vært helt jævlig og umulig å få en god natts søvn. tror kroppen har fått skrekk i seg. nå nekter den å bli trøtt i redsel av å ikke få sove pga smerter og ubehageligheter. den siste uken har jeg lagt meg senere og senere. inatt er det rekord.. sitter lys våken og leker med bebisen i magen (for han er også våken) og surfer på nett og ser på dritt-tv.

igår sovnet jeg ikke før halv 4 og våknet 13:30. hjelp

Fortsetter under...

Mitt søvnregime er fra 00.30-03.30. Så våkner jeg,spiser knekkebrød og ser på krim på tv frem til jeg sovner i sofaen! Og da sover jeg stort sett fra 05/06-09.Så det er kanskje ikke så aller verst ift andre! Er så glad for at jeg bare jobber to halve dager i uken.Hadde ikke maktet noe mer.Samtidig så er det så utrolig kjekt å komme seg ut,prate med kollegaer og ha det litt "vanlig":-)

MEN vi er snart i MÅL. Tenk hvilken spesiell jul dette blir:-)))

Annonse

Sovnet selv Kl 0630 i dag og det er vanlig:( holdt på i mange uker nå ogkjenner jeg begynner å bli rimelig utmattet.1 uke igjen til termin.men nå bør hun komme snart hvis jeg i det hele tatt skal ha krefter igjen til hun kommer.

godt å høre vi er flere... sovnet endelig 07:30 og våknet annenhver time for å tisse. tilslutt sto jeg opp 13:00

håper det blir bedre når bebisen kommer. men han var våken med meg i hele natt og holdt meg med selskap. :P så kanskje han er også nattedyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...