Kathrin_2012 Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Noen fler som har begynt å kjenne antydninger til diverse 'vondter' i beina om natta, eller få krampe i beina? Jeg har iallefall slitt så smått med det de siste nettene. (er ikke vondt om dagen, og har heller ikke særlig hovne bein) Pluss at armene/hender dovner fort og våkner med 'sovende' hender. Virker som jeg våkner hver gang jeg må snu meg og ikke snur meg automatisk i søvne lenger... Håpløst vanskelig å få en god natts søvn for tiden iallefall :-/ Er i uke 25 forresten.
Cmyk Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Huff, leggkramper har jeg hatt mye av i tidligere svangerskap - ikke noe hittil i dette,heldigvis. For meg hjalp det å spise en banan før leggetid, av en eller annen grunn. Kalsium og magnesium skal også fungere. Jeg sliter også veldig med nattesøvnen (har gjort det i alle mine svangerskap) - men har ingen gode råd mot det, dessverre.
DotM Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Jeg og har vært en del plaget med kramper i leggene. For meg hjelper det og å spise en banan rett før leggetid, det er visst fordi det innholder mye magnesium
Vi3blirVi4<3 Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 JAAA, jeg våkner ofte opp av at jeg er i ferd med å få krampe i leggene. noen ganger klarer jeg å stoppe det, men somregel ikke.. skal virkelig prøve med en banan takk for tips:)
AngryBird Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Mgnesium tilskudd og ulltråd rundt ankelen virker litt. Ikke spør meg hvorfor, jeg bare velger å tro på det ;-)
*Stolt trulte* Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Krampe i leggene er det eneste plagen jeg har i svangerskapet,men jeg har kjøpt støttestrømper( ja, sånn du forbinder med gamlehjem!) og det hjalp utrolig mye I tillegg har jeg kjøpt magnesium flytende på apoteket!
Vi3blirVi4<3 Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Nei jeg kan heller ikke klage for jeg har hatt så å si null plager i svangerskapet så litt kramper må jeg tåle.. men skal teste ut banan hvertfall
*LP* Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Ja! Fikk krampe i leggen natt til søndag, og det var så vidt jeg klarte å komme meg opp av senga for å tøye ut leggen, fordi den ene armen min hadde dovna helt bort. Har fortsatt vondt i leggen.
Kathrin_2012 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2012 Godt å høre at jeg ikke er helt unormal ved å ha disse plagene da. :-) Er vel muligens en del av hele 'gravid-pakka' det og.. Vi skal visst igjennom litt av hvert. Men takk for tips jenter :-) Skal testes ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå