Gå til innhold

spennende uke!!! størrelse på livmor og svangerskapslengde, noen erfaringer?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jordmor før helgen for å få snakke med henne siden vi trodde vi var ferdige og at da dette svangerskapet ikke var planlagt. Det hjalp veldig godt og føler jeg har fått sortert mye av de sjokkerte følelsene rundt ett nytt svangerskap og har nå så smått begynt å glede meg.

Men før vi var ferdige spurte jeg om hun kunne kjenne om livmor hadde kommet opp av bekkenet, for syns jeg hadde kjent en slags kant. (tror selv jeg er ca 8 uker og syns dette var rart) rar ble hun også som lurte på å bestille meg time hos fastlege som kunne henvise meg til tidlig ultralyd :o! ! Men har time til privat på onsdag som jeg bestilte meg etter positiv test så det slapp hun. Det var bra sa hun, så får du vite nøyaktig hvor langt du er på vei. Noe mer konkret ville hun ikke si. Da lurer jo jeg; hva har hun kjent, er det to inni der hvis jeg er 8 uker på vei, er jeg en måned lenger gravid enn hva jeg tror??? Har hun kjent feil?? Blir en spennende uke!!! :)

Noen med egne erfaringer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...