Gå til innhold

Endelig sparket det på utsiden også <3

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent spark på innsiden fra uke 15-16 og i kveld når jeg la meg ble det så mye liv og røre inne i magen og etter en stund sparket det så hardt at jeg skvatt til :-) en herlig følse. Fortet meg å ta hånden til kjæresten men da ble det selvfølgelig stille. Er 23+ 1 og gleder meg til å dele spark og bevegelse med pappa'en.

Merker veldig godt at mini i magen er mest aktiv når jeg slapper sv og skal sove :-)

Åssen er det hos dere? Når merket dere bevegelse på utsiden? Når er barnet mest aktivt?

Fortsetter under...

Pappaen og storesøster har såvidt fått kjenne noe enda magen har blitt ommøblert flere ganger daglig i flere uker nå :-P Rart åssen det virker som den lille merker at det ikke er mamma sine hender.

Deilig å kjenne så mye liv selvom det kan bli litt slitsomt og ;-)

Annonse

I går fikk pappa'en kjenne et lite spark før det ble helt stille igjen. Regner med at det blir mye kos og klemming p magen fremover. Er 23+ 3 i dag og det ser litt ut som om jeg har vært grådig og svelget en hel melon, ha ha.

Jeg kjente spark på innsiden mye senere enn sist.. Og har bare gått norn uker og såvidt kjent at det beveger seg der inne. Så trodde ikke vi skulle kjenne noe på utsiden på mange uker enda. Men i går kveld lå vi og snakka med samboern si hånd på magen min. Plutselig kjenner jeg et skikkelig dunk og jeg snur me til samboer som bare ligger og smiler "det er gutten til pappa det" :) så han kjente det utenpå før meg faktisk :) men jeg kjente mange små herlige spark før jeg sovna.. Og i dag har jeg kjent det flere ganger.

Er 21+2 i dag :)

Jeg kjente spark på innsiden mye senere enn sist.. Og har bare gått norn uker og såvidt kjent at det beveger seg der inne. Så trodde ikke vi skulle kjenne noe på utsiden på mange uker enda. Men i går kveld lå vi og snakka med samboern si hånd på magen min. Plutselig kjenner jeg et skikkelig dunk og jeg snur me til samboer som bare ligger og smiler "det er gutten til pappa det" :) så han kjente det utenpå før meg faktisk :) men jeg kjente mange små herlige spark før jeg sovna.. Og i dag har jeg kjent det flere ganger.

Er 21+2 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...