minamor82 Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Er virkelig på tide han får et navn nå, han er 2mnd i morgen. Storesøskene heter Inga Elise 12 og Ole Syver 9. Men vi er så usikker på hva lillegutt skal hete, Storesøskene er oppkalt etter Morfar/oldefar og Farmor/Oldemor. Vi har tenkt på : Per Håkon ( etter Farfar og Oldefaren ) Per Magnus Sverre Tobias ( Sverre er etter tippoldefaren til gutten ) Amund Elias Jarle Mathias Hva passer best med søskenes navn? må finne et navn veldig snart,for skal til Kirken til uka og han skal døpes 9 Desember.
Hønemor :p Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Sverre Tobias, fordi jeg liker Sverre så godt Men synes også det går godt til søknenes navn.
Februargullet2013 Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Så fine navn barna dine har fra før . Synes Inga og Syver er helt Nydelig også Ole:). Likte veldig godt Per Håkon,Sverre Tobias og Jarle Mathias Synes alle passer til Inga Elise og Ole Syver
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Amund Elias, fordi jeg liker så godt navnet Amund. Ellers er Jarle Mathias kult da. Begge passer til søsknenes navn...
Vannmann35 Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Jeg synes alle navnene passer, men var vel ingen jeg opplevde som en innertier... Likte Per Håkon best da. Er dere åpne for forslag? I tilfelle, hva med Håkon Andreas Sverre Johan Sverre Andreas Sverre Martin Per Olav
Vipsenmamma Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Alle navnene var fine, men.... hva med Håkon Sverre?
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Nå er ikke jeg så glad i navnet Per da, så jeg ville jo gått for et av de tre andre, som forresten er veldig fine navn og som passer godt til søsknene. Jeg stemmer på Sverre Tobias
minamor82 Skrevet 26. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2012 Tusen takk for all hjelp Pappan ble veldig fornøyd at mange likte Per Håkon, jeg liker Sverre Tobias best,men er vanskelig. Vi har bestemt oss for disse navnene,men takk for innspill likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå