Gå til innhold

Trening for kule mager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ble anbefalt og kjøpe boken trening for kule mager skrevet av Jill jahrmann, ettersom jeg trener mye å hardt. Og den boken bar kjempefin å lese :) det står alt fra de som vil starte å trene, til vi som allerede er i god form. Svar på spørsmål angående 1. Trimester - hva kan jeg trene? Og hvor hardt? Helt til etter fødselen. Står fordeler ved å starte å trene - eller fortsette med å trene.

Veldig oversiktlig skjema over hvilke øvelsen en kan/kan ikje gjøre i de ulike trimesterene, samt hvilke øvelser du kan gjøre istedenfor :)

Anbefaler denne sterkt til den som trener, ikke trener, mosjonister og den mer engstelige typen på trening :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal jeg sjekke ut. Trenger å få sving på flesket :)

Skrevet

Den boka har jeg også, kjempefin! :) Kjøpte den da jeg var på vei med nr.1. Jeg gikk langeskiturer fram til uke 36 og følte meg sterk hele svangerskapet. Den boka ga meg trygghet med de rette øvelsene etc for hvert trimester. Mange spørsmål som ble besvart for min del :)

Skrevet

Ihvertfall for vi som trener, men redd for hva en kan trene og hva som man burde la være. :)

Overraskende mye en faktisk kan gjøre. Neste lønning skal jeg investere i noen skikkelig bra treningssko :) mine har jeg allerede slitt ut. Og det hjelper ha skikkelig sko med demping når en går mot "tyngre" dager ;) Hehe

Skrevet

Takk for godt tips, vil nok kjøpe denne ja :)

Skrevet (endret)

Boka er genial!!:D Brukte den hele forrige svangerskap:)

Endret av Nurk er velkommen
Skrevet

Takk for tips! Da er det bare å 1) Lage barn 2) Kjøpe bok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...