Sanna :o) Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Da jeg var på do tidligere i kveld så jeg at det var litt brun utflod i trusa! Jeg er VELDIG REDD for at det skal være noe galt! Blir veldig glad om noen kan fortelle meg om dette er vanlig? Jeg er veldig trøtt og sliten, men ingen smerter. Hvordan gikk det med dere som har opplevd dette? Gikk det bra? Blir veldig takknemlig om noen svarer!!
Februargullet2013 Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 hvis du er redd ring legevakten ingen er jo leger her,men blødde litt selv i begynnelsen,men det var friskt
Anonym*Gullklump* Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Jeg har selv blødd i mine tidligere svangerskap. Første mann i uke 6-7 med litt små perioder med brunlig utflod. Andre mann hadde jeg litt kraftigere blødning med i uke 11-14 litt mer frisk blod.. no sitter de i badekaret og lagrer oversvømmelse på badet vårt ;-) men no er jeg 5+6 og hadde onsdag akkurat det samme med brunlig utflod. Har lagt i helgen men en sinnsyk omgangssyke og i dag går jeg rundt med strekninger i livmoren og begynt med brunlig utflod innimellom.. jeg tror derimot ikke at noe er galt men man kan aldri vite. Som oftest er det nok mer blødning og smerter når noe er galt. Men ta det opp med legen når du skal dit og hør hva han sier ;-)
Sanna :o) Skrevet 25. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2012 Det skal jeg gjøre Takk, for svar!
tr Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Kjære deg, jeg opplevde det samme i forrige uke, og fikk helt panikk. Var på ferie, fikk ikke kontaktet legen min før neste morgen. Hadde en helt forferdelig kveld og natt. Hadde, som deg, bare litt brun utflod, men var sikker på at det var starten på noe mer. Var i forrige uke 9 uker på vei med nummer tre. Har aldri opplevd dette før. Utover kvelden kom det også en del blankt slim. Men neste morgen snakket jeg med legekontoret mitt, og de sa at det var så udramatisk at de ikke ville anbefalt en tur til legen en gang. Det er visst veldig vanlig, og kan være gammelt menstruasjonsblod som blir presset ut fordi det blir mindre plass der inne. Uansett er litt brun utflod ikke noe å bekymre seg over. Er det friskt blod, derimot, bør man få det sjekket. Men det behøver heller ikke være farlig. For meg gikk det over etter et drøyt døgn, og nå er alt som vanlig igjen. Magen har poppet skikkelig ut, og jeg har fått begynnende bekkenløsning. Ikke særlig gøy, men myyye bedre enn alt jeg fryktet i forrige uke! Håper det gir seg fort hos deg også, og at alt ser bra ut. Lykke til!
Sanna :o) Skrevet 26. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2012 Tusen takk for svar Tr Dette beroliget meg veldig. Jeg har også hatt litt blankt slim. Det har ikke kommet mer brun utflod og jeg føler meg kvalm slik jeg har gjort siden jeg ble gravid Men går gjerne kvalm hele svangerskapet enn at det skulle vært noe galt! Jeg ønsker deg lykke til videre! Bekkenløsning er vondt, men heldigvis går det over. Hadde bekkenløsning selv sist gang, og jeg var ikke veldig plaget, men det var vondt nok. Så håper det ikke blir så ille for deg Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå