Har fire go`inger Skrevet 29. november 2012 #26 Del Skrevet 29. november 2012 Da har vi vært på ordinær ultralyd. Det ble dessverre ikke helt slik vi håpet. Babyen hadde hjerterytmeforstyrrelser. Ble sjekket på St. Olav i dag. Antagelig er jeg bærer av antistoff (revmatisk sykdom) som har angrepet hjertet til baby. Baby vil antagelig måtte ha pacemaker rett etter fødsel - uansett må den ha det etterhvert. Ellers trodde de på den ordinære ultralyden i går at det var enda ei jente:) Men jeg spurte ikke mer om det i dag. Hadde tusen andre spørsmål. Termin ble flyttet fra 24. til 28. april. Huffda , det var jo ikke noen god opplevelse. Får du noe ekstra oppfølging videre nå? Med ekstra ultralyd? Dere må ha masse lykke til! Ja, blir hyppige ultralyder. Bra med tett oppfølgning. Blir litt tryggere da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993901-ordin%C3%A6r-ul-i-morgen/page/2/#findComment-144783920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forevermamma Skrevet 30. november 2012 #27 Del Skrevet 30. november 2012 Da har vi vært på ordinær ultralyd. Det ble dessverre ikke helt slik vi håpet. Babyen hadde hjerterytmeforstyrrelser. Ble sjekket på St. Olav i dag. Antagelig er jeg bærer av antistoff (revmatisk sykdom) som har angrepet hjertet til baby. Baby vil antagelig måtte ha pacemaker rett etter fødsel - uansett må den ha det etterhvert. Ellers trodde de på den ordinære ultralyden i går at det var enda ei jente:) Men jeg spurte ikke mer om det i dag. Hadde tusen andre spørsmål. Termin ble flyttet fra 24. til 28. april. Uff, det er ikke sånne nyheter man vil ha, nei.. Godt de så det, så babyen får hjelp så tidlig som mulig Det ordner seg nok, de er så flinke med alt mulig i dag Mener ikke å bli for privat, men får jeg spørre hvilken revmatisk sykdom det er snakk om? Jeg er under utredning for Bechterews sykdom... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993901-ordin%C3%A6r-ul-i-morgen/page/2/#findComment-144785071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har fire go`inger Skrevet 30. november 2012 #28 Del Skrevet 30. november 2012 Da har vi vært på ordinær ultralyd. Det ble dessverre ikke helt slik vi håpet. Babyen hadde hjerterytmeforstyrrelser. Ble sjekket på St. Olav i dag. Antagelig er jeg bærer av antistoff (revmatisk sykdom) som har angrepet hjertet til baby. Baby vil antagelig måtte ha pacemaker rett etter fødsel - uansett må den ha det etterhvert. Ellers trodde de på den ordinære ultralyden i går at det var enda ei jente:) Men jeg spurte ikke mer om det i dag. Hadde tusen andre spørsmål. Termin ble flyttet fra 24. til 28. april. Uff, det er ikke sånne nyheter man vil ha, nei.. Godt de så det, så babyen får hjelp så tidlig som mulig Det ordner seg nok, de er så flinke med alt mulig i dag Mener ikke å bli for privat, men får jeg spørre hvilken revmatisk sykdom det er snakk om? Jeg er under utredning for Bechterews sykdom... De er ikke sikre på om jeg jar utviklet noen revmatisk sykdom. Jeg har ingen symptomer. Men jeg har antagelig antistoff SSA og SSB (nettopp tatt blodprøve) som er typisk for revmatisk sykdom. Jeg har en del revmatisme i familien min, som de er rimelig sikre på at jeg har antistoffet. Krysser fingrene for at du ikke har Bechterews. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993901-ordin%C3%A6r-ul-i-morgen/page/2/#findComment-144786509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå