Gå til innhold

Ordinær UL i morgen!!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende !

Nr 4 i rekken for deg? Førstemann her

Ja, 4. mann her. Veldig spennende:) Er veldig spent på om det er gutt eller jente. Vi har 3 jenter. Har jentefølelse:) Så spennende med førstemann:) Tvi tvi i morgen:) Kjekt om du melder tilbake i morgen etter ultralyd.

Annonse

Annonse

Heisann! Da har vi vært på ultralyd. Alt så bare bra ut og vi fikk med mange bilder. Dessverre kunne hun ikke klare å se kjønn. Litt kjiipt, men da får vi bare vente i spenning til nurket er klar for å møte verden. Fikk termin 27. april - akkurat den dato vi fikk hos gynekologen i uke 9+0 :-)

Da har vi vært på ordinær ultralyd. Det ble dessverre ikke helt slik vi håpet. Babyen hadde hjerterytmeforstyrrelser. Ble sjekket på St. Olav i dag. Antagelig er jeg bærer av antistoff (revmatisk sykdom) som har angrepet hjertet til baby. Baby vil antagelig måtte ha pacemaker rett etter fødsel - uansett må den ha det etterhvert. Ellers trodde de på den ordinære ultralyden i går at det var enda ei jente:):) Men jeg spurte ikke mer om det i dag. Hadde tusen andre spørsmål. Termin ble flyttet fra 24. til 28. april.

Da har vi vært på ordinær ultralyd. Det ble dessverre ikke helt slik vi håpet. Babyen hadde hjerterytmeforstyrrelser. Ble sjekket på St. Olav i dag. Antagelig er jeg bærer av antistoff (revmatisk sykdom) som har angrepet hjertet til baby. Baby vil antagelig måtte ha pacemaker rett etter fødsel - uansett må den ha det etterhvert. Ellers trodde de på den ordinære ultralyden i går at det var enda ei jente:) :) Men jeg spurte ikke mer om det i dag. Hadde tusen andre spørsmål. Termin ble flyttet fra 24. til 28. april.

Huffda , det var jo ikke noen god opplevelse. Får du noe ekstra oppfølging videre nå? Med ekstra ultralyd?

Dere må ha masse lykke til!

Heisann! Da har vi vært på ultralyd. Alt så bare bra ut og vi fikk med mange bilder. Dessverre kunne hun ikke klare å se kjønn. Litt kjiipt, men da får vi bare vente i spenning til nurket er klar for å møte verden. Fikk termin 27. april - akkurat den dato vi fikk hos gynekologen i uke 9+0 :-)

Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...