Gå til innhold

måtte bare dele denne :) god søndag til alle gretne høygravide. inkl. meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte i utgangspunktet stakkars barn som henger etter hodet..

men samtidig ser de jo helt avslappet ut...

Merkelig oppfinnelse synes jeg, tror jeg kommer til å bade babyen som vanlig... :-)

det er bare å søke på swimava på youtube for flere klipp. og ikke vær redd TurboPrinsessen, de har det helt fint. de henger ikke med hode, det er god støtte. det er bare å lese om det. ble laget først og fremst for funksjonshemmede bebiser og bebiser som er litt treg i motorikken. svømming hjelper dem med å bli sterkere i musklene. og de er jo vant med å flyte rundt. akkurat disse to herlighetene her koser deg veldig men det finnes også masse klipp der 1 mnd gamle bebiser sparker i vann og koser seg som bare det.

jeg skal ihvertfall ha en. :P

om de ikke henger etter nakken....hvordan er den festet da? under armene?

dumt vi ikke får se det på videoen.

jeg ser linken. den popper frem hver gang jeg går inn på innlegget.

den er nok rundt nakken, men det er ikke slik at de "henger" på den. den er tilpasset små babyer og det er faktisk mange skeptiske som tror det plager den lille men det er ikke rapportert noe ubehag om de. og det finnes masse andre linker på youtube og ingen av bebisene gråter eller ser ubehagelig ut.

det er også skrevet masse om de på forskjellige internasjonale forumer der de som ikke har prøvd det er skikkelig skeptisk mens de som har prøvd det sier at babyen deres elsker det. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...