Gå til innhold

Kanskje gravid og ikke planlagt

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 gutter på 2 og 6 år. Vi er veldig fornøyd med dette. Dagene er hektiske og kapasiteten er ikke så mye større enn det vi får til nå. Både i forhold til økonomi og tid... føler vi.

Jeg hadde først spiral etter minsten var født. Men fikk komplikasjoner og måtte fjerne denne. Så har jeg prøvd diverse p-piller.Men blir i dårlig humør og sex-lyst på -20 av dette. I tillegg fikk jeg så mye urenheter. Så mannen og jeg bestemmte at i får bare være forsiktige en periode. Vi har brukt hoåppe av i svingen metoden og ikke hatt noen glipper. Er bare halvannen mnd siden jeg sluttet på P-piller. Har tydelig kjent en eggløsning en halvannen ukes tid etter p-pilleslutt. Men.... har ikke fått mensen. Har hatt to dager med bittelitt spotting (men en ukes mellomrom).

Men begge guttene fikk jeg veldig ømme pupper tidlig. Ingen tegn til dette nå. Jada jada, jeg vet at jeg da burde kjøpe en test. Men hva om den er positiv??? Vet ikke helt om jeg takler det nå. Både mannen og jeg har mer enn full jobb. Og minsten sover fortsatt ikke om natta. Er bare litt fortvilet og vet ikke hva jeg skal tenke. Vet jo at jeg går og bekymrer meg for noe om kanskje ikke er et problem i det hele tatt også......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143993873-kanskje-gravid-og-ikke-planlagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to bare at jeg har allerede testet positivt.

Jeg har 2 gutter på 2 og 8 år, og vi hadde bestemt oss for å vente litt med barn siden jeg er i jobb og studie.

Vi hadde ikke planer om når prøving skulle starte og derfor bestemte vi oss om å bruke kondom. Men under eggløsningen sprakk kondomet og jeg tok angrepille på dag 3 (før det hadde gått 72 timer).

Tok test 3 dager før IKM og den viste klar positiv.

Gleden kom etter at jeg viste mannen testen. Han ble kjempe gald.

Alt kommer til å ordne seg hvis du er gravid, men du trenger ikke å bekymre deg før du har fått svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...