Gå til innhold

Vasker dere nye klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vasker alt til babisen. sengetøy og håndkler for oss andre vasker jeg også. etter at jeg ble gravid og fikk luktesansen til en schæfer så har jeg lagt merke til at nytt sengetøy og håndkler lukter veldig kjemikalie når jeg pakker dem ut. så da har jeg begynt å vaske disse.

merker jeg det på klær vasker jeg det også. tenk på alle de som har prøvd klærne før deg og spist en hamburger også tatt på toppen og tenkt åhh den var fin også ikke kjøpt den.

og du kjøper den og tar den på deg------ æææææssssjjjjjjj

etter at jeg ble "høy" gravid reagerer jeg på alt. alt er æsj. vet ikke hvorfor. :P

fryser mye av det

Det hjelpe bare på bakterier, ikke på alt tøyet er tilsatt.

Vasker det som er tett på kroppen, resten fryses. Regner med at når de på prematuravdelingen på sykehuset syns det er godt nok, så er det godt nok for mine barn også. Men som sagt alt som er tett på kroppen vaskes.

Annonse

Til baby vasker jeg alle klær og sengetøy før bruk. Samme med vårt sengetøy også. Det er jo så stift og det lukter så fælt av kjemikalier når det er nytt. Ellers så bytter jeg ut vaskemiddelet mitt til blenda el. De sier jo det er bedre for huden til barnet. (Men kan ikke si jeg liker lukta av de nøytrale vaskemiddelet :P Det viktigste er jo at barnet ikke kommer i kontakt med stoffer huden ikke vil tåle :)

jeg har vasket alt. skal tilogmed vaske bamser....

hvorfor??

fordi jeg har lest her inne at det er noe jeg må gjøre.

kommer nok ikke til å fortsette å vaske nye klær, før de tas ibruk. men turte ikke la være når "alle" skrev jeg måtte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...