Gå til innhold

Litt panikk her...blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har menssmerter, hatt det siden i går. Tenker jo at det er vanlig. På do nå kom det plutselig friskt blod på papiret. Usikker på om det kom fra endetarmen eller vagina. Huff. Kjenner angsten komme krypende. Er ca 9 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring på det, men hadde det skjedd meg, ville jeg kontaktet lege i morgen tidlig. Gjør det, for å være på den sikre siden!

Skrevet

Er det mye? Dersom det er lite (altså bare et tørk og ikke nå mer) er det sansynligvis ikke noe å bekymre seg for.

Redd og bekymret blir man selvfølgelig uannsett. Ikke kjekt. Håper at står bra til.

Skrevet

Har menssmerter, hatt det siden i går. Tenker jo at det er vanlig. På do nå kom det plutselig friskt blod på papiret. Usikker på om det kom fra endetarmen eller vagina. Huff. Kjenner angsten komme krypende. Er ca 9 uker.

Jeg opplevde dette i uke 11 men minstemann. Fikk UL på sykehuset etter helget. Alt var fint. Hadde stor blødning i uke 24 og lå på sykehuset en stund. Det gikk også fint. Men menssmerter og blødning skal alltid sjekkes. Litt blod er ofte ikke så mye å bekymre seg over. Men mer enn litt på papiret skal sjekkes.

Jeg snakket med legen når jeg hadde blødning i uke 11. Fikk beskjed om å ta det veldig rolig noen dager og så UL etter helgen. Lykke til !

Skrevet

Jeg har aldri hatt god erfaring m blødninger.. Har hatt 4 Ma/sa:( sjekk det m lege! Det er jo mange som blør uten at det er noe galt! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...