Gå til innhold

Augustmagene

Trulle med tulle og spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere august mager?

Noen som er kvalme her og? Jeg er super kvalm å ikke klarer å gjøre noe som helst :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen symptomer her, bortsett fra litt ømme bryster de siste dagene. Men fortsatt mindre ømme enn de ofte er før mensen kommer :) Er bare 5+2 da, så er vel litt tidlig å avskrive kvalmen og trettheten, men håper jo på litt flaks så klart!

Skrevet

Samme her :(

Skal til legen idag og håper på sykemelding. Vil ikke si noe på jobb enda og da er det litt vanskelig å sitte der å være konstant kvalm/trøtt/null energi :(

Skrevet

Hei :)

Positiv test på lørdag... termin ca 19 august? Klaffet på første forsøk med cb fertilitetsmonitor (har uregelmessige sykluser), så må si jeg er fornøyd med monitoren! :) Har ei jente på 3 år fra før av :)

Skrevet

Jeg er ikke kvalm enda, kun svimmel og trøtt. Kvalmen kommer nok i uke 6, som i tidligere svangerskap. Så kan bli en utfordrende jul ;)

Her er heldigvis julebordene overstått. Rakk et rett etter mensen, og droppet ett rett etter el. I og med vi har små unger på 1&3 er det ingen som forventer noe festing av oss i jula. På nyttårsaften har vi ikke barnevakt, så da blir vi uansett hjemme. Så trenger ikke komme på noen løgner på en stund.

To i familien skal imidlertid bo her en uke i jula da.. Så da spørs det hvor kvalm jeg blir... Blir fort avslørt hvis jeg plutselig ikke klarer lukta av julematen, eller spyr som en gris... Prøver å skjule det, - men tar det som det kommer :)

Skrevet

Jeg testet positiv i går, og i følge terminkalkulator er termin 15 august.

Skal til legen på onsdag og ta ny test der for å være på den sikkre siden.

Dette er et særdeles lite planlagt svangerskap, er singel og blitt gravid med en som jeg har hatt en flørt med, men avsluttet kapittel, så blir alene om omsorgen, men har heldigvis gode venner rundt meg som støtter meg :)

Er kvalm, stikninger, murring (type mensenmage), sure oppstøt, trøtt konstant og mistet matlysten og når jeg vil ha mat så er det de helt merkeligste ting, og fått avsmak mot mange lukter allerede.

Skrevet

Da har jeg bestilt tidlig ultralyd, 11+4 :) Dvs om seks uker og to dager. Det er faktisk ikke så lenge til, når en tenker at jula plutselig er over! Blir nok bare de siste 2,5 ukene som blir lange, men det skal jeg tåle. Skal prøve å få første legetime i løpet av den perioden også :)

Så da er det bare å håpe at alt går bra frem til det!

Skrevet

Hei august mager :)

Ingen voldsomme symptom på meg enda, men er kjempe sulten hvis eg våkner midt på natten og føler et lite press nederst i magen! Håper virkelig det holder denne gangen! På det fjerde ska det skje :)

Skal til legen i morgen.. Snakket med en jordmor eg kjenner og hun anbefalte meg å sykemelde meg i noen uker så eg fikk slappet av og ikke stresse med jobb siden eg har mistet 3 ganger på kort tid og det er så fysisk tung jobb.

Skrevet

Missme: gratulerer :) skjønner det ikke er drømme situasjonen! Men du høres ut som ei tøff jente! Sikker på du klarer deg fint!!! Du og babygullet kommer til å få det flott :)

Skrevet

Jeg tok på Volvat forrige svangerskap og var veldig fornøyd med det. Skal dit denne gangen også når jeg er 7+5.

Har også vært på Oslo city klinikken og var forsåvidt fornøyd der også, men har hørt noen negative ting fra svigerinnen min som er lege så kommer ikke til å gå dit denne gangen.

Skrevet

Hei, jeg har termin 22 august, har slitt i tre år no, og har ma og sa bak meg, men det pga lavt stoffskiftet, dette er no i orden så håper det går bra denne gangen :) blir da første for min del, og jeg er 37.

Alkohol blir ingen problem i år, siden vi skal feire hos min svigerfamilie og de er så og si avholds, så det er ikke vanlig at det drikkes alkohol der, så det er jo veldig greit for meg :)

Symtomer, trøtt, tar lett til tårene :) og tisser litt mer, jo også ømme pupper, eller skal jeg si vonde, auau, hehe!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Huff.. Syns eg kunne skimte litt brunlig utflod i dag i truseinnlegg.. Ikke vært noe mer seinere i kveld men alarmen min går med engang og eg begynner å kjenne etter mensensmerter og er sikker på at nå går det gale igjen... Løpt på do i hele kveld og tørket og tørket :P er nå 5+2 så litt tidlig med noe ul men får ta meg en hcg i morgen og onsdag så eg vet ka som skjer hvis ikke mensen kommer..

Eg hater virkelig dette :( lurer på ka som er gale.. Men krysser alt eg har for at det ska gå denne gang...

Skrevet

Melder meg inn her jeg også! :) Foreløbig termin er 31.august, så jeg rakk jo akkurat å bli med her :) Min forrige syklus var på 42 dager, så veldig usikker på hva denne er på - men om den er 28 dager (mot formodning) er jeg 3+4 i dag :) Gratulerer til alle dere - og ja, til meg selv :D

Skrevet

Hei hei!! Kommer inn her jg også :-)

Foreløpig termin er 23. August :-)

Skrevet

Gratulerer alle sammen :) jeg er på 5 dagen i lykkerus etter positiv test på torsdag! Termin 25. august med første barn :) tør fortsatt ikke helt å tro det er sant..... Nå må bare ukene frem til vi kan få vite at alt er bra fly avgårde :)

Skrevet

Når skal dere ny-gravide til legen? Jeg har legetime tredje august! :)

Skrevet

August? Hehe;)

Jeg skal til legen på torsdag og tidlig UL fredag :):)

Skrevet

Jeg har valgt oppfølging hos privat jordmor, time 7. Januar :) har veldig lyst på tidlig ul også! Lykke til på fredag adealsadeal :)

Skrevet

Hahaha, tredje januar mente jeg selvfølgelig! Huffameg :P

Skrevet

TERMIN er i august, vel og merke =)

Skrevet

Gruer meg til å ta blodprøver om 30 min. Blir så svimmel :-(

Skrevet

Slenger meg med her jeg også. Er 8+0 i dag. Har to gutter fra før 2 og 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...