Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 1. desember 2012 #26 Skrevet 1. desember 2012 Ja, synes det altså... Utålmodig her
3smaa Skrevet 1. desember 2012 #27 Skrevet 1. desember 2012 Fikk brev fra sykehuset idag Skal ha ordinær ultralyd 04.mars (lenge til) på riksen
Lille blå fugl Skrevet 1. desember 2012 #28 Skrevet 1. desember 2012 Henger meg på Termin 12. august jeg også. 26 år, samboer, ingen barn fra før. Dette blir spennende! Første prøveperiode, så vi er litt i sjokk, hadde vel regna med at det skulle ta i hvert fall 3-4 måneder. Vet jo at mye kan gå galt ennå, men en positiv test er jo en veldig god og helt nødvendig start Fikk forresten "Gravid 2-3" selv om jeg bare er 12 dpo. Noen som har erfaring med unøyaktige resultater på CB digital? Jeg har ikke brukt cb digital. Men er du ikke nesten fire uker på vei når en har ikm? Spørs jo alltids på syklusen. Jeg testet positivt 11 dpo og da var jeg 3+1... Gikk ikke lenge mellom første dag i mens og forhøyet LH nivå! Jeg er forresten 31 år og dette er vårt tredje barn! Foreløpig tremin 10. August!
Minemin Skrevet 1. desember 2012 #29 Skrevet 1. desember 2012 Er det noen her som har "menssmerter"? Er 5+3 uker på vei. Kommer sånn av og til. Har helt glemt bort fra første svangerskap, jeg. Så kjenner jeg ble litt bekymret nå.. :-/
Mari_83 Skrevet 1. desember 2012 #30 Skrevet 1. desember 2012 Er det noen her som har "menssmerter"? Er 5+3 uker på vei. Kommer sånn av og til. Har helt glemt bort fra første svangerskap, jeg. Så kjenner jeg ble litt bekymret nå.. :-/ Jeg har det! Hadde det sist svangerskap også, men bare i starten av 1.trimester. Og det gikk helt fint
Lillepai85 Skrevet 2. desember 2012 #31 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har masse menssmerter som kommer og går! sikkert bare livmoren som jobber med noe;)
3smaa Skrevet 2. desember 2012 #32 Skrevet 2. desember 2012 Har også litt menssmerter, men de begynner å forsvinne nå. Vet ikke helt om den holder på å forsvinne egentlig, jeg har vært syk med feber, hoste, kvalme, hodepine og smerter i muskel og ledd. Dette har gjort at andre smerter ikke merkes kanskje.
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 2. desember 2012 #33 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har hatt "menssmerter" som har kommet og gått i litt over en uke nå. Tror nok det er helt normalt.
Ane Elise Skrevet 3. desember 2012 #34 Skrevet 3. desember 2012 Så artig å se at det er så mange som har termin i august Gratulerer til dere alle sammen forresten. Vi har en gutt på 2 år fra før av, neste sensommer er familien fullkommende. For da kommer mest sannsynlig nurket rundt 06.august. Siden vi har en gutt fra før av, så håper vi det blir ei jente denne gangen her Ekstra stas med hvert kjønn. Formen min var betraktelig bedre i forrige svangerskap enn denne gangen her. Nå er jeg små kvalm, fortere sliten, konstant trøtt og vondt i korsryggen Mens smerter/ vokse smerter har jeg også. Det anser jeg bare som et positivt tegn Det betyr bare at nurket vokser og gror godt der nede Dere får lykke til alle sammen
*Lucky-Baby* Skrevet 3. desember 2012 #35 Skrevet 3. desember 2012 Så spennende med så mange augustmager Jeg er 27 år, gift, og har ei datter på 4 år fra før Terminen min er 10. august Jeg grugleder meg til tidlig ultralyd den 20. desember, håper alt ser bra ut da Jeg har også "menssmerter", og kjenner allerede stikninger i bekkenet, er ikke det litt vel tidlig? Men dette er mitt tredje svangerskap, så kanskje det er derfor?
3smaa Skrevet 3. desember 2012 #36 Skrevet 3. desember 2012 Kan man be legen om henvisning til tidlig ultralyd? Jeg har lavt stoffskifte og vil se om fostre vokser som den skal.
Lillefot08 Skrevet 3. desember 2012 #37 Skrevet 3. desember 2012 Har masse vondt i magen jeg også. Ikke helt som menssmerter, men over hele magen generelt. Slitsomt. Har hatt det i flere uker allerede. Er snart 6 uker på vei. Når kommer august terminklubben opp tro?
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 3. desember 2012 #38 Skrevet 3. desember 2012 Har masse vondt i magen jeg også. Ikke helt som menssmerter, men over hele magen generelt. Slitsomt. Har hatt det i flere uker allerede. Er snart 6 uker på vei. Når kommer august terminklubben opp tro? Har sendt en forespørsel på epost til moderator, så får vi se hva som skjer
venter <3 Skrevet 3. desember 2012 #39 Skrevet 3. desember 2012 Heisann!! melder meg på jeg også 3 positive tester, for sikkerhets skyld Hadde en SA i september, så håper virkelig det går bra denne gangen!! Termin blir 11 august! Er 30 år og har en alle tiders gutt på snart 2 1/2... Er allerede sykemeldt i en liten periode, er så gruuuusomt trøtt og økende kvalme. Sist hadde jeg hyper emesis, men håper å slippe unna det verste nå. Jobber bare nattevakter, så det er en dårlig kombo med disse symptomene
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 3. desember 2012 #40 Skrevet 3. desember 2012 Nå er det opprettet en gruppe for oss på Terminklubb-siden
FruTaraldsen Skrevet 4. desember 2012 #41 Skrevet 4. desember 2012 Nå kan jeg henge meg på her også Klaffet på PP 4 for vår del, og er vårt første barn. Termin er 10 august:) Gratulerer til alle dere andre:) Linda Kristine www.lindakristine.com
butterfly 2011 Skrevet 4. desember 2012 #42 Skrevet 4. desember 2012 Henger meg på her termin 1 august er 34 år og dette blir vårt fjerde barn
mandarinen Skrevet 4. desember 2012 #43 Skrevet 4. desember 2012 Jeg slenger meg også på Har to barn med eksmann som er 7 og 8 år nå. Venter nå nr 3 med min nye mann og vi stod i kø til prøverør.Har prøvd i 3 år, så jeg er livredd for å miste. Føler hele tiden at jeg skal ha mensen, men ingenting kommer:) Har termin 8 august:)
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. desember 2012 #44 Skrevet 5. desember 2012 Termin 17 aug!! Har to jenter fra før på 1&3
ღ adealsadeal ღ Skrevet 5. desember 2012 #45 Skrevet 5. desember 2012 Da slenger jeg meg forsiktig inn her. To svakt positive CB pluss og en svak positiv hos legen imorges. Termin blir 14. august Har en gutt fra tidligere på 8 år, giftet meg i mai og venter nå en liten en med min mann :)
Mari_83 Skrevet 5. desember 2012 #46 Skrevet 5. desember 2012 Velkommen alle nye vi har fått vår egen terminklubb for August 2013 nå hvor vi har terminliste ++.
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 5. desember 2012 #47 Skrevet 5. desember 2012 positiv test i går:) termin 11 august:) har ei på 1 år fra før:) Her blir det planlagt ks ettersom jeg ikke får lov til å føde normalt:/
verpesjuk86 Skrevet 5. desember 2012 #48 Skrevet 5. desember 2012 I dag har jeg kjøpt fire forskjellige flasker alkoholfri vin Veldig spent på om noen av dem er gode, har hørt så mye negativt om alkoholfri vin, men er ikke overbevist om at de som har sagt negative ting egentlig har smakt det... Registrerer også at de har omtrent 1/4 så mange kalorier som vanlig vin, så om jeg blir busta på å drikke alkoholfritt, kan jeg fremdeles bruke unnskyldningen min om at jeg slanker meg Fortsatt litt usikker på hva taktikken blir på julebordet på fredag (laaang restaurantmiddag med vinservering, vorspiel først og sikkert fri bar etterpå), men har en plan som jeg håper kan funke. Ellers får jeg "innrømme" at jeg slanker meg der også, selv om det ikke er noe jeg ville sagt til de jeg jobber med uansett...
ღ adealsadeal ღ Skrevet 5. desember 2012 #49 Skrevet 5. desember 2012 Her kommer jeg til å bruke penicillin unnskyldning...funker veldig fint nå på vinterstid for meg 30 års dag nå i helga og julebord neste helg;)
theamarie Skrevet 5. desember 2012 #50 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har termin 11/12august og har tvillinger på 4,5 år. Selv er jeg 28 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå