Gå til innhold

Augustmagene

Trulle med tulle og spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, og gratulerer til alle nygravide damer, finner ikke terminklubb for august, og aner ikke hvordan man oppretter en. Men vi kan jo presentere oss på denne tråden? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer til deg og.

Jeg tror terminklubben for august vil være åpen på slutten av november mnd.

Vi kan godt presentere oss her :)

Skrevet

Da slenger jeg meg på her:) termin 1.aug:)

Skrevet

Termin 07.august :)

Blir kanskje før fordi nr 1 kom 3 uker før og nr 2 kom 4 dager før.

Skrevet

Heisann! slenger meg inn her;) fikk positiv test i går!! termin blir da ca 9.august! Gratulerer til alle dere!!

Skrevet

Gratulerer til dere andre Augustmødre :)

Fant ut at jeg er gravid i dag, fantastiskt!

Termin 4. August!

Skrevet

Gratulerer dere andre!!

Termin 5. August her. Blir mitt andre barn.

Skrevet

Hei damer! Tenk at det endelig skulle bli min tur til å skrive på dette forumet!! Har sniktittet innpå 1. trimester forumet ofte, og drømt om at jeg kanskje en dag kan skrive meg inn her, og nå er tiden her! :)

For oss klaffet det i 22. pp, og jeg kan fortsatt ikke tro at jeg er gravid! :) Termin min er 10. august 2013 :)

Hvordan går det med dere? Har dere noen symptomer enda? Jeg har vært kvalm i 2-3 dager nå, og er det fortsatt, men er bare koselig å være kvalm, for jeg har ventet på dette så lenge, så alle symptomer er velkomne :D

Skrevet

Jeg har igrunn lite symptomer,bare veldig trøtt :-/ Jeg har prøvd å bli gravid i maaange år,og har vært igjennom 7 prøverør forsøk,uten en eneste positiv test.

Så ble jeg sammen med x mannen min igjen,og så satt den på 2 eggløsning gitt ;-) helt på egenhånd!!! så nå er det bare å krysse fingrene for at den sitter i 9 mnd ;-)

Skrevet

Her er det ikke mange symptomer enn at jeg har vært veldig trøtt og fått ømme pupper.

Må også si at kvalmen har begynt å komme sakte, men jeg vet godt at den kommer for fult i uke 5, noe jeg gruer meg til :(

Noen som har barn fra før?

Jeg har 2 gutter på 8 og 2 år.

Skrevet

Hei alle sammen :) Og gratulerer med en liten spire :D

Jeg har termin 5. august. Det blir mitt første barn :)

Var kvalm og svimmel et par dager i forrige uke, men har heldigvis ikke vært kvalm og svimmel etter det. Jeg har veldig ømme bryster, tett nese, og føler meg støl nederst i "magen", men det er ikke noe som plager meg så voldsomt i hverdagen akkurat.

Skrevet

Jeg har ingen andre symptomer enn at jeg er veldig trøtt..(passer dårlig siden jeg er midt i eksamensperioden)

Dette er mitt andre barn, så jeg krysser fingrene for at jeg ikke blir like kvalm og dårlig som forrige gang! *håpehåpe*

Gleder meg så innmari til å kjenne liv i magen, det er så fantastiskt fint :D

Skrevet

Startet tråden, men glemte jo helt å presentere meg selv :) Jeg har termin 4. august, og dette blir vår nummer 2. Har ei jente på snart to og et halvt fra før.

Har vært en del kvalm, og ellers bare stikkinger og litt trøtt.

Skrevet

Glemte også å presentere meg ;)

Er 27 år og dette blir vårt første barn. Terminen blir vel rundt 9.august.

Foreløpig er symptomer er kjempe vonde bryst ( som har vokst en del), mensmurringer og akutt sulten som kommer og går. Har vært gravid en gang før og da begynte kvalmen å komme rundt uke 5 eller 6, før det var jeg sånn som jeg er nå SULTEN, så regner med at den kommer etter hvert ;)

Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid, er så surrealistisk hele situasjonen! :)

Skrevet (endret)

Blir med her jeg også! Fikk positiv test i går og ca termin 12 August. Er helt i sjokk men også veldig glad - klaffet på 1 pp for vår del :)

Jeg er 29 og har en sjønn liten jente som er født i Januar 2011. Hvis alt går bra blir det 2,5 år mellom de - akkurat som jeg ønsket så snakk om å være heldig!!!!!

Endret av Mari_83
Skrevet

Henger meg på :) Termin 12. august jeg også. 26 år, samboer, ingen barn fra før. Dette blir spennende! Første prøveperiode, så vi er litt i sjokk, hadde vel regna med at det skulle ta i hvert fall 3-4 måneder. Vet jo at mye kan gå galt ennå, men en positiv test er jo en veldig god og helt nødvendig start :)

Fikk forresten "Gravid 2-3" selv om jeg bare er 12 dpo. Noen som har erfaring med unøyaktige resultater på CB digital?

Skrevet

Vi er like gamle Verpesjuk86 :-D

Angående cb digital så har jeg ikke noe erfaring, dessverre. Brukte den med gravid og ikke gravid som er uten uker. Kan godt hende at du er lengere på vei, hAr hørt at de testene er veldig sensitive.

Skrevet

Rart å være på BIM igjen :)

Termin 10. august 2013, har en jente fra før som fyller 3 noen uker etter at hun er blitt storesøster.

Jeg har ingen symptomer enda. Sist gang slapp jeg kvalmen, så jeg krysser fingrene for at det gjelder denne gangen også :P

Skrevet

Slenger meg med. Termin 8 august :-) har en gutt fra før på straks 4år :-D

Skrevet

Nå bør vi vel også snart få en egen terminklubb?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...