Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sinnsykt sliten for tiden. Er bare 6+2, men den siste uka har overskuddet mitt forduftet. Spyr ikke, men bli uvel og kvalm av hver minste anstrengelse. Er hjemme alene med gutten vår på nærmere året, og føler han får alt for lite oppmerksomhet her jeg ligger på sofaen mens han leker rundt meg. Kvalm av å gå tur, kvalm av å ta en dusj, u name it. Føler meg konstant fyllesyk, svimmel, kvalm/uggen og stuptrøtt. Huff, foretrekker å være mamma med overskudd, gleder meg til pappaen kommer hjem. Tror det blir godt for både meg og mini.

Synes litt synd på meg selv i dag, godt å få det ut. Var lettere med mini, da hadde jeg bare meg selv å tenke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt litt av det samme selv... Er 8+0 i dag.. men har også en sykdom som gjør meg utslitt... På toppen av det, har vi akkurat kjøpt nytt hus, og driver å flytter inn.... Så har litt pitty party hær også.... ;)

Skrevet

Godt å ikke være alene om det. Nytt hus her også, så mye som skulle ha vært gjort, men har mer enn nok med å holde heimen ren, vaske klær, og lage mat til meg om mini. Så mye jeg har lyst til å få gjort før jul, så ekstremt lite jeg orker:( menmen, 2 og 3 trimester hadde jeg mye energi sist, selv om bekkenet streiket, så vet jo at det blir bedre. Føler bare veeeeldig lenge til akkurat nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...