Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte kanskje.... vi fokuserer så mye på det negative... (ja, klart det er jo det som opptar oss)

Men kanskje vi skulle laget en tråd der vi kan drømme litt om hvordan ting vil føles og være når vi endelig er blitt gravide, og mammaer....

Jeg kan begynne...

Den dagen jeg igjen sitter med en positivgraviditetstest i hånden

Testen er MIN... det er JEG som er gravid... Hjelp! jeg kjenner sittring i hele kroppen. det er en ubeskrivelig spent-følelse. Jeg fryser litt, for som vanlig sitter jeg i bare trusa på do...Hva gjør jeg nå? Skal jeg fortelle det til alle denne gangen? eller vente? Huff... håper ikke at jeg blir kvalm... hm.... hvor langt er jeg på vei egentlig.....

Jeg går ut i fra toalettet, og inn i stua. Fortsatt med graviditetstesten i hånden... begynner å søke opp terminkalkulatoren på internet, og finner terminen. hele dagen går jeg rundt i svime.. jeg er bare et stort glis! Endelig gravid igjen! Og denne gangen skal det bli en baby ut av det....

Hvordan ser det ut i din verden når du endelig sitter med TESTEN?

Anonym poster: 2512822e12c3ef16de2b8e6bb4a4c10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg drømmer om den dagen jeg tar med babyen hjem fra sykehuset. Jeg kan kjenne lukten av nyfødt barn. Og en god blanding av gulp, pupp og glede! Hele veien hjem sitter jeg sammen med babyen og passer på at mannen min kjører pent i svingene. Når vi åpner opp utgangsdøren, og tar babyen med inn i huset. Vår nysgjerrige hund som møter oss med logring og snusing. Jeg er sliten, men fornøyd, og jeg føler meg hel.

Anonym poster: 240f2c32c6149fe57b1d2cfa1788e41d

Anonym poster: 240f2c32c6149fe57b1d2cfa1788e41d

Skrevet

jeg har hele tiden sett for meg selv i gangen.... med stor mage, kanskje 6 mndr på vei..? og jeg driver å tar på meg en lyselilla kjole (som jeg har i skapet) det er sommer. jeg tar på meg kjolen, og så begynner babyen å sparke... jeg blir stående med henda på magen, og bare smiler....

I det øyeblikket kommer mannen min ned trappen, og han tar meg på magen, og setter seg ned på huk, og legger hodet inntil magen min, der babyen sparker.... mannen min ser opp på meg med sine krystallblå øyne.. det stråler lykke og kjærlighet av oss....

det er vår lille baby inni magen min :)

det var et lite glimt av min drøm.... som skal bli til virkelighet...

Skrevet

Jeg regner med at jeg kommer til å teste om morgenen og da har min mann reist på jobb. Derfor har jeg hele dagen på å pønske ut hvordan jeg skal fortelle denne fantastiske nyheten til min mann :)

Jeg gleder meg sånn til å kjenne at magen vokser og at vi (med litt hjelp) har klart å skape liv :)

Skrevet

min drøm, er at jeg har besøk her. Det er 2 personer på besøk, og de beundrer den lille gullklumpen min, som selvfølgelig er rolig og helt perfekt! Han ligner veldig på pappan sin ( ja, jeg ser for meg en guttebaby) Besøket ser på meg og sier: så vakker han er" og navnet mit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...